Saptamana in Social Media – 22 – 28 iulie 2022

Uncategorized Add comments

Ne bucuram să iți prezentam știrile din social media, din ultimele 7 zile (22 – 28 iulie 2022).

Lansări, campanii, știri:

  • BUZZStore: Provocari post-pandemie: Cum conectam emoțional consumatorii cu brandurile?
  • Caracteristic PR:
    • Startup-ul românesc Sessions obține o finanțare seed de 4.5 milioane de dolari
    • Innovation Labs a desemnat câștigătorii ediției 2022 în cadrul finalei Demo Day
  • Craft Interactive: Conținutul vizual – mai puternic ca niciodată. O perspectivă de la Craft Interactive
  • Crafters3 Tactici utile de PR si Media Relations
  • Creative Business Management: Primul camion electric din România marca Scania va face parte din flota Blue River și va livra produse pentru Lidl România
  • Confident.Communications: Meet the CyberDog, Xiaomi’s first foray into quadruped robotics. Till Friday the CyberDog is waiting for you at SUN PLAZA, July 28&29. First demo: 1:00 PM, last one: 6:00 PM. Come and say hi!
  • First PR:
    • Sondaj Gartner care constată că majoritatea achizițiilor de tehnologie vin cu un grad ridicat de regret
    • ATEN revoluționează modul de gestionare al camerelor de control
    • Difuzoarele de retea AXIS C15 au castigat distinctia Red Dot 2022
  • Galeriu & Partners: Împreună cu cei de la Blue Phoenix Romania ne-am gândit să oferim unui norocos sau unei norocoase, un set de bunătăți aduse tocmai din Indonezia, numai bune de consumat reci în aceste zile caniculare.
  • Golin:
  • Goya PR:
    • Colliers: Sectorul imobiliar românesc și-a continuat redresarea accelerată în prima jumătate a anului, dar va fi greu să păstreze ritmul în perioada următoare
    • Genesis Property: Mai mult de jumătate dintre angajații români consideră că interacțiunea cu colegii în afara biroului crește coeziunea echipei și productivitatea pe termen lung
    • tbi bank extinde soluția BNPL de top din România și în magazinele din Grecia
    • Colliers: Piața logistică și industrială continuă să fie cel mai dinamic sector imobiliar. Cu 5,6 milioane de metri pătrați de spații de depozitare moderne la sfârșitul anului 2021, România este a treia cea mai mare piață I&L din CEE-15
    • Startarium 4GOOD deschide înscrierile pentru zece ambasadori locali, care să amplifice misiunea acceleratorului pentru antreprenori sociali și ONG-uri în 100 de organizații locale
  • MSLGROUP The Practice
    • Global Payments: Plăți de 2,5 milioane de euro pe mobil, în mai și iunie
    • Serviciile Cargus de curierat pe bază de abonament au crescut cu 500% față de finalul anului trecut
    • Șase creatori de conținut vor locui 2 săptămâni în Buzz House, casa smart de la Samsung
  • Anamaria Onisei, Communication ConsultantTeatrelli anunță o nouă premieră: „Dual, un performance despre prietenie”, un spectacol aflat la intersecția dintre teatru-dans, teatru non-verbal și teatru de obiect
  • Oxygen PR: Oxygen a coordonat implementarea campaniei Xclusive by Băneasa Shopping City
  • PR Beta: Suntem recunoscători că putem comunica proiectul #ROOF. Această mișcare este despre oferirea de locuințe pentru cei care nu își permit acest mic confort al vieții, despre autoritățile locale care lucrează alături de ONG-urile din Timișoara, despre a ajuta oamenii să trăiască cu demnitate chiar și atunci când totul pare a fi împotriva lor
  • RAN CommunicationDouă evenimente de care suntem mândri. Mulțumim clienților și invitațiilor! Mulțumim Revista VIVA!
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Trei pui de zimbru, născuți în libertate, în Munții Făgăraș. Câte exemplare ar trebui să avem până în 2024
  • TUDOR CommunicationDanubius se alătură comunității Stup a Băncii Transilvania pentru sprijinirea micilor antreprenori
  • V+O Communication: Cât e pragmatism și cât e creativitate în PR?
  • United:
    • GTC vinde Cascade Office Building din București
    • Compania de consultanță Horváth a construit strategia de digitalizare pentru FAN Courier
    • Raport ESG 2021: GTC și-a redus amprenta de carbon cu 62% în România
  • Universal McCann: Cu ocazia Impact Day, agentia UM Romania a fost pentru o zi echipa Cantinei Sociale din Bucuresti
  • Zacke PR:
    • De la teorie la practică: proiectul cu care Floria.ro și ZackePR arată ce efect au florile
    • Libris: Ce citesc românii vara aceasta
    • Complice.ro: Dublare a cifrei de afaceri în prima jumătate a lui 2022
    • Workspace Studio, afaceri de 6 milioane euro în primele 6 luni
  • Zaga Brand:
    • Peste 100.000 de oameni au aniversat Reșița în mediul digital, într-un singur weekend
    • Influencerii fac viral orașul Reșița, la 150 ani de la fabricarea primei locomotive cu abur
  • Banca Transilvania deschide Stup
  • Beans United lansează ABH, un proiect dedicat alinierii marketingului cu vânzările (SMarketing)
  • British American TobaccoUp in the sky cu Delia și Adrian Despot. O orchestrație de forme, sunet și cultură, amplificată prin muzică, artă new media, spectacole live și multe surprize
  • Circles Colab: Aflăm că uneori ”Poate fi și simplu” din noua campanie Eurolife FFH, semnată de agenția Circles Colab
  • Evantia BarcaEforie Colorat: Instalații, murale de dimensiuni monumentale, concerte și sesiuni performative vorbesc despre ecologie și exploatarea sustenabilă a resurselor la Eforie Sud
  • Fundatia Anonimul: Cinci lungmetraje în competiție la Anonomul 2022
  • Graffiti BBDOTazz lansează livrarea direct pe plajă în Mamaia și Constanța, în parteneriat cu 250 de restaurante locale și 13 plaje
  • Highlight AgencyPeroni Nastro Azzurro şi Highlight Agency au inspirat mii de participanți la Neversea să trăiască din plin fiecare moment
  • Hope and Homes for Children: 500 de copii vulnerabili din programele Fundației Hope and Homes for Children au fost susținuți de Pepco România
  • Jam Session AgencyJam Session Agency, singura agenție românească nominalizată la 3 festivaluri globale de creativitate
  • MarketCapVisual Fan lansează Kit-urile fotovoltaice pentru IMM-uri
  • MullenLowe:
  • Ogilvy&Mather: Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români
  • PerceptumEvolve your Exclusivity – Collective ridică ștacheta industriei de fashion din România cu noi lansări exclusive
  • Project AgoraProject Agora îmbunătățește permanent opțiunile de targetare contextuală
  • RCS-RDSDJ-ii Digi FM urcă, #vrajitidemuzica, pe scenele Untold
  • Teach for Romania: Mironeasa, județul Iași – locul în care peste 300 de copii exersează bucuria de a descoperi lucruri valoroase despre ei și despre lumea înconjurătoare, alături de peste 70 de viitori profesori, în cea de-a 9-a ediție a Academiei de Leadership și Pedagogie
  • The Candy Shop: “Solutie Inovativa & Colaborativa pentru post productia audio-video utilizand mecanisme de Inteligenta Artificiala”, cod SMIS 129405
  • WoPABine faci, Bun câștigi. Cea mai nouă campanie Unilever x Wopa

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Alina Barna: Am inceput sa lucrez intr-o sala de baie nefunctionala. A fost spatiul miraculous pe care o prietena mi l-a pus la dispozitie gratis
  • Bogdan Costin: Orice copywriter cred că își dorește în secret ca o expresie scrisă de el undeva, să devină un clișeu abuzat de toată lumea
  • Alina Damaschin: S-a vorbit mult la Cannes de “Purpose fatigue”. Toate brandurile vor sa schimbe lumea, dar unele au abordat teme in mod fortat, tactic sau fara legatura cu business-ul lor
  • Catinca Drăgănescu: Sunt ȋmpotriva inerției, ȋn artă la fel ca ȋn viață. Privesc teatrul ca pe un imens spațiu de dezbatere, ca un fascinant agent provocator
  • Petra Dobruska: Prin bandă desenată documentară putem vorbi despre nedreptăți, lucruri care sunt de schimbat în societatea noastră
  • Andra Ghinea: Astăzi, cred că publicitatea e mult mai mult despre comunități, despre empatie, despre capacitatea de a seta un trend din nevoia de a-i atrage pe oameni în bula din care faci parte
  • Simina Leotescu: Așa cum mulți adulți își pierd spiritul de copil și publicitatea adultă și-a pierdut spiritul ăsta de copil dezinhibat, care nu se ia atât de mult în serios
  • Katina Moldovan: Conectăm proprietarii de campervanuri cu pasionații de călătorii cu rulota. Nu mai este o noutate că rulotismul este pe pantă ascendentă
  • Andreea Neagu: Libertatea de exprimare pe care o fac posibilă rețelele de socializare nu trebuie folosită în mod abuziv și lipsit de pudoare pentru a transmite banalități
  • Irina Pencea: România se numără printre țările cu cel mai mare procent de creștere anual al comerțului online
  • Andreea Retinschi: Obiectivul final de vacanță este să simt ceva, fie că e vorba de recalibrare sau un sentiment de liniște
  • Dan Sociu: Sînt ca un instrument impersonal, un aparat de scris
  • Alexei Țurcan: Sountrack-ul România Sălbatică a venit organic, crestele munților erau românești, animalele de-aici, pădurile și râurile noastre. Ele m-au inspirat

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.