31 mai – 06 iunie 2018 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (31 mai – 06 iunie 2018).

Lansari, campanii, stiri:

  • DakommunicationAndrei Serban la prima colaborare cu unteatru (independent) in Romania
  • 2Active PR:
  • Adrenallina, Sports PR & more: Cea mai importanta analiza a domeniului responsabilitatii sociale si de mediu din Romania va fi prezentata la “Best Practices in Romanian CSR“, editia 3
  • Attitude PR: O noua editie a Cupei Tymbark Junior a ajuns la final
  • BDR Associates:
    • Eurolife ERB Romania in 2017: crestere cu 62% a primelor brute subscrise
    • Incep inscrierile in prima clasa in sistem dual sustinuta de Adient Trim Ploiesti, la Liceul Tehnologic “Anghel Saligny”
    • Bayer Romania lanseaza Centrul de Inovatie Agrotehnologica Bayer, platforma ce sustine agricultura viitorului in zona de vest a Romaniei
  • Caracteristic PR:
    • Cum evolueaza turismul in era Digital Marketingului
    • Afterhills 2018, cifrele oficiale. Peste 100.000 de festivalieri au petrecut in inima Moldovei
    • Canopy si Id-entity Romania dezvolta la Iasi un centru de specialisti in promovare online
    • Platforma 2Performant pune la dispozitia pietei intreaga infrastructura la un cost de cinci ori mai mic decat cel standard
  • Centrade CheilIoana Zamfir, de la McCann in fruntea creatiei Centrade Cheil: “Am pus in balanta un sistem cunoscut cu unul nou, el insusi intr-un moment de reinventare”
  • Chapter4Lavazza, cafeaua oficiala a Roland Garros de 4 ani, innoieste parteneriatul cu celebrul turneu de tenis
  • Echipa Conan PR a participat la evenimentul de lansare a noului numar ALIST Magazine
  • Confident.Communications & Venus Five Photo Studio semneaza campania “Drive Your Ambition – Entrepreneurs who create legacy”, pentru lansarea Mitsubishi Eclipse Cross
  • Creative Business Management:
    • Vedetele autohtone vor strange hrana pentru animalele fara adapost la PetExpo
    • Scutim de TVA cursurile de copywriting
    • Ani Chira, trainer de design floral: “Pasiunea pentru flori poate deveni un job care iti ofera bucuria de a face in fiecare zi ceea ce iubesti”
  • CreativeHUBAcer lanseaza primul Chromebook convertibil de 15” si doua modele Chromebook de 13” premium pentru utilizare in mediul de business
  • Daescu Bortun Olteanu: Numar record de vizitatori la editia de anul acesta a Romanian Design Week
  • DC Communication: desfasoara proiectul “Ce auzim cand ascultam muzica?”, cu sprijinul Raiffeisen Bank Romania
  • EnTourage CommunicationsNympheum este un partener de incredere pentru noi, dar si pentru Marketplace eMAG. E atat de simplu sa comanzi online cosmeticele 100% naturale Nympheum
  • First PR:
  • Free Communication: Pe axa de comunicare Toronto-Bucuresti
  • Galeriu & Partners PR prezinta Clinica AS & Atelierul de Slabit in suplimentul de vara Revista Ioana Fit & Care
  • Golin:
  • Grayling Public Relations:
    • Herbalife Family Foundation (HFF) continua programul “Casa Herbalife” in Romania si ofera Asociatiei “Ana si Copiii” al doilea grant in valoare de 35.000 de dolari
    • Grupul MOL achizitioneaza un producator de apa minerala
    • Herbalife Nutrition sarbatoreste zece ani de la deschiderea primului birou in Romania
  • Image FactoryOrasele viitorului sunt cele in care un mediu curat inseamna o viata sanatoasa pentru generatiile viitoare
  • Kinecto Isobar aduce Sunetele Padurilor alaturi de Greenpeace Romania si Pelicam
  • Line Agency: Pregateste-te de vara cu Strep Sugaring
  • McCann PR:
    • Mandarina“, de Razvan Petrescu, aleasa cea mai buna proza scurta in cadrul primei editii a Premiului Iocan
    • Nokian Tyres reinventeaza sistemul Dealer Services, destinat distribuitorilor de anvelope
  • More Than Pub: Alimentele minune Sano Vita se ‘prezinta’ cel mai bine prin plasare / demo produs la TV sau in retetele unor food bloggeri renumiti, pe cand produsele Vegeta au coborat in mijlocul celor sarmani intr-o actiune caritabilaorganizata cu ajutorul jurnalistilor-bloggerilor. Dam mirosul de mancare la o parte cu odorizantele Asevi si ne pregatim sa facem miscare la PRO-AM Golf for everyone pe primul teren de golf privat din tara. De 1 Iunie brandurile s-au jucat cu copiii, pe cand oamenii mari – si savanti ca Alexandru Mironov – s-au jucat cu sosetele Ciserom. Dresurile italienesti MERI by Mura se lanseaza oficial in Romania
  • MSLGROUP The Practice:
    • Samsung si Red Bull lanseaza provocarea “See the Bigger Picture” intr-un nou videoclip cu sporturi extreme
    • Ghidul utilizarii smartphone-urilor la nunti
    • Compania IKEA cauta 350 de colegi si colege care sa se alature familiei din magazinul Pallady
    • Compania Coca-Cola intra pe piata bauturilor pe baza de plante prin lansarea AdeZ
    • Au mai ramas cateva zile pana la inceperea programului “Fotbal pentru Prietenie 2018
    • Un nou restaurant McDonald’s se deschide in Ploiesti pe 1 iunie. Premier Restaurants Romania are 72 de restaurante McDonald’s in Romania
  • Ogilvy PR:
    • Ogilvy Romania comunica pentru brandul italian Montefarmaco, in premiera pe piata locala
    • Ice Cream Festival in gradina ParkLake
  • Oxygen PRCampari lanseaza Negroni Week, un proiect social deschis consumatorilor
  • PiArt Vision:
  • Premium CommunicationXerox si BNB isi duc parteneriatul la urmatorul nivel
  • Pure Media:
    • Vitamin Well votat produsul anului 2018
    • Vara aceasta tine tensiunea arteriala sub control cu tensiometrele Omron
  • RanEvents Comm:
  • Republika: La Cine Globe ai ocazia sa vezi filme in premiera la super-preturi
  • Rogalski Damaschin Public Relations: “Proprietar de pensie“, campania de informare demarata pentru APAPR continua eforturile reprezentantilor administratorilor de pensii private din ultima perioada de a informa publicul larg cu privire la Pilonul II și III de pensii si de a dezvolta ideea ca fiecare participant este proprietarul banilor pe care i-a acumulat in aceste fonduri. Suntem mandri ca punem umarul alaturi de #APAPR la informarea oamenilor cu privire la acest subiect foarte dezbatut in spatiul public in ultima perioada. Strategia de comunicare, creatie, media content & relations, social media si digital sunt asigurate de noi, iar partea de strategie media si media buying de UM.
  • Agentia Rusu+Bortun sarbatoreste 10 ani de activitate. La multi ani!
  • The House PR Agency: Suntem la Top Social Brands 2018, unde se povesteste despre importanta promovarii brandurilor in online si nu numai. Ready for an exciting conference
  • The Public Advisors:
    • WOPA semneaza campania Buy Back pentru Daikin
    • Thank you, doc!” – multumiri adresate medicilor neurologi si personalului medical implicat in gestionarea sclerozei multiple in Romania, cu ocazia WMSDay2018
  • Thinker Media:
    • QNAP a lansat serverele NAS TS-x63XU cu procesoare AMD Quad-core și conectivitate 10GBASE-T
    • ASUS anunta parteneriatul cu Gal Gadot
  • Total Public Relations:
    • Solutii complete pentru o irigare eficienta – proiectul lunii iunie la HORNBACH
    • Studiu foodpanda: Milenialii, generatia care a crescut piata de food ordering online
  • Travel CommunicationVola a inregistrat o crestere cu peste 30% a numarului de calatorii cu copii
  • United:
    • Dunwell si VGP au finalizat una dintre cele mai mari tranzactii de teren din Romania
    • CBRE: Piata spatiilor de birouri din Bucuresti are nevoie de noi proiecte de dezvoltare
  • White PR: Pentru a duce mai departe noua Viziune2030, Immochan devine un dezvoltator urban in sprijinul cetatenilor si al oraselor de maine
  • Wunderman: Surprize pentru copii si in acest an, la DHL Carpathian Marathon! Inscrierea in competitia din 16 iunie este gratuita atat pentru ei, cat si pentru toti tinerii sub 18 ani

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 28 mai – 03 iunie 2018?
  • Cele mai vizibile branduri de apa in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de banci in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de benzina & petrochimie in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de bere in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri din categoria bookstores in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de bricolaj/mobila in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de cafea in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de carne&mezeluri in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de dulciuri in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de electro retail in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de fashion – multibrand stores in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de hipermarket & supermarket in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de home care in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri de ingrijire corporala & cosmetice in online si pe Facebook in luna mai 2018
  • Cele mai vizibile branduri din IT&C in online si pe Facebook in luna mai 2018

Interviuri, opinii:

  • Ina Cheibas si arhitectura scoasa la imprimanta: Viitorul arhitecturii e definit de automatizare. Designerii propun esteticul, iar clientii vor alege intr-o aplicatie cum sa isi construiasca habitatul
  • Lavinia Chican: Pentru branduri, tentatia de a bifa un trend sau o tema din spatiul public lasa loc pentru greseli
  • Aura Dumitru: Ce resimtim noi in agentie e ca oamenilor cu care lucram – clienti, furnizori, colegi – le este tot mai frica de greseala
  • Andreea Florea: Anul trecut a fost primul an in care am experimentat instabilitatea economica si fiscala, astfel incat a fost unul dintre cei mai dificili ani pentru branding
  • Gemini(i) in urbanul iesean
  • Undeva in Cluj, o Kumpanie nu rezolva briefuri in graba
  • Alexandra Radu, citandu-l pe Jeff Goodby: In 10 ani de acum, brandurile vor fi sociale sau nu vor mai fi deloc
  • Sorana Savu: Marcile nu mai au un discurs, ci o voce intr-o discutie

Evenimente, conferinte:

  • Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria organizeaza evenimentul caritabil Marea Tzopaiala, sambata, 9 iunie, in Parcul Herastrau, intrarea dinspre Roata Mare. Ia-ti prietenii, familia si copiii si vino alaturi in parc sa facem sport o zi intreaga. Kangoo, Aerobic, Functional training, Karate, nutritie, ateliere pentru copii, spectacole si voie buna. Biletul este numai 50 lei, iar banii vor fi donati pentru educatia copiiilor din Centrele Educationale ale Fundatiei. Poti cumpara bilet de aici. Copiii au intrare gratuita!
  • Samsung, Coca-Cola si Lidl, cele mai puternice branduri in social media in 2018
  • GPeC Summit 29-30-31 Mai, Bucuresti: +1000 de participanti unici, +40 speakeri locali si internationali si 2 masterclass-uri sold out
  • Jazz in the Park prezintă 100 ani de muzica romaneasca prin 4 concerte in parc, la miezul noptii
  • Concursul International George Enescu lanseaza proiectul “Ce auzim cand ascultam muzica?”
  • O vara cu accent britanic: opt activitati de vacanta pentru copii
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.