08 – 14 februarie 2014 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (08 – 14 februarie 2018).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2ActivePR: Compania Oracle si-a anuntat planurile de extindere
  • BDR AssociatesFacebook lanseaza Leadership Program, o initiativa globala menita sa investeasca in oamenii ce construiesc comunitatile
  • Altex: “Nu te lasa pacalit de laptopul tau vechi”, mesajul transmis generatiei millennials de noua campanie Media Galaxy, creata de CAP
  • Caracteristic PR:
    • Deloitte Polonia atesta respectarea regulilor GDPR in cadrul Selectivv Mobile House
    • Gramma Wines, producatorul local de vin, participa la Pink Rosé Festival, la Cannes
  • Centrade PR: Radu Florescu, CEO Centrade, ar putea aduce in Romania un serviciu gen Uber pentru curierat
  • Chapter4:
    • Cafeaua + ciocolata = Love
    • Austria este una dintre destinatiile turistice medicale de top pentru pacientii romani. In fiecare an, in Austria sunt tratati aproximativ 16.000 de romani. Sustinuti de Chapter 4 Romania, oficialii Camerei Economice Vieneze – Wirtschaftskammer Wien si reprezentantii bine cunoscuti ai serviciilor de sanatate vieneze – healthPi, Mondial Travel, PremiQaMed, Rudolfinerhaus Privatklinik, Wiener Privatklinik – au informat despre avantajele si posibilitatile destinatiei turistice de sanatate Viena
  • Creative Business Management:
  • Daescu Bortun Olteanu: Iasiul ne-a primit cu bratele deschise saptamana trecuta, la evenimentul de lansare Single Malt Society in inima Moldovei
  • EnTourage Communications: Cel mai mare canal de YouTube din Romania stabileste un nou record: 4.000.000 de abonati, depasind zeci de canale din Europa de Est si nu numai
  • FabricadePR:
    • INNA lanseaza piesa “Me Gusta” compusa integral de artista
    • Dana Razboiu continua si anul acesta sustinerea liceenilor implicati in cea mai mare competitie de robotica pentru licee din Romania
    • Au inceput lucrarile pentru One Mircea Eliade, One Tower si spatiul comercial de la fosta platforma Automatica
  • Fantazia PR: Behind the scenes cu #ChivasVenture si finalistul editiei locale de anul acesta, Taraba Virtuala. Ne pregatim pentru etapa globala!
  • Free Communication:
  • Galeriu & Partners PR:
  • Geometry Global:
  • Golin:
    • Holsten lanseaza “Fratia Berii” impreuna cu Gheorghe Hagi si FC Viitorul
    • Groupama Asigurari este alaturi de sportivii romani care participa la Jocurile Olimpice de Iarna 2018
    • “Bucket de bine”, campania prin care KFC a donat de-a lungul timpului peste 150.000 de euro pentru SOS Satele Copiilor, continua si in 2018
    • Farmec integreaza principiile medicinei regenerative de avangarda in crearea noilor game – o noutate absoluta pe piata locala
    • Mercedes-Benz Clasa A – Noul standard de referinta in clasa autoturismelor compacte
    • Grupul Purcari isi extinde prezenta pe segmentul premium si mediu+ din China, prin patru game de produse
    • Mastercard si Pelé ii aduc impreuna pe fanii UEFA Champions League pentru a #IncepeCevaDeNepretuit
    • Stefan Caltia vine la Rezidenta BRD Scena9, in cadrul Intersectiilor de Miercuri
    • Mastercard Love Index: De Valentine’s Day, tot mai multi europeni isi surprind partenerii cu experiente de neuitat
    • Caracteristici consacrate, o noua etapa in ceea ce priveste conectivitatea si varietatea: Mercedes-Benz prezinta a treia generatie Sprinter
  • Graffiti PRLiga Elevilor Meseriasi – primul grup de initiativa al elevilor din invatamantul tehnic si profesional
  • Grayling Public Relations recomanda articolul “3 Search Engine Trends To Watch Out For
  • Image PRSiguranta Pacientului prin Siguranta Medicamentului – 1 an pana la operationalizarea Sistemului National de Verificare a Medicamentelor. Agentia anunta incheierea proiectului “Provocarea Activia
  • LinksPR: Expertul cofetar al Cofetariilor Delice recomanda trei prajituri afrodisiace pentru Ziua Indragostitilor
  • McCann PR:
    • Sistemul Coca-Cola in Romania se implica in dezvoltarea programelor pentru tineri
    • UPC Romania introduce 3 canale suplimentare in grila digitala: Experienta completa a Jocurilor Olimpice cu noile canale Eurosport 3, 4, 5, la UPC Romania
  • Media Pozitiv: Aurul si petrolul – volatile in fata riscului geopolitic si a inflatiei (Saxo Bank)
  • Minio StudioMinio Studio si JYSK Romania iti spun ca nu ai #NICIOSCUZA
  • More Than Pub face endorsement Teo Trandafir pentru Asevi, activari ApidavaVinalia si plasare produs Koliba pe TV. Agentia continua campania Influencers Sano Vita, rubrica dedicata gastronomie Podravka Romania. Agentia a aniversat12 ani activitate
  • MSLGROUP The Practice:
    • Enel castiga premiul Ethical Boardroom 2018 pentru guvernanta corporativa
    • Enel devine cel mai mare operator din Japonia pe piata de echilibrare a retelei prin managementul consumului
    • A cincea editie a vernisajului Inspiration Challenge by AVON. O noua echipa de artisti, o noua serie de lucrari, o noua colectie de parfumuri AVON
  • Naked PR: “De cand lucrez in domeniu si am asimilat ratiunile de business din spatele oricarui display, pot spune ca intr-un magazin bine pus la punct, nimic nu este intamplator si ca vizitatorii devin participanti, de multe ori chiar fara sa constientizeze, la o piesa de teatru interactiva. Va invit sa descoperiti impreuna cu mine culisele acestui job de “mana invizibila”, sa trecem in revista detalii la care nu am fost niciodata prea atenti, dar care sunt litera de lege in Visual Merchandising, sa discutam despre magazinele viitorului si, pragmatic, despre cum un visual merchandising bun poate creste considerabil business-ul.” Ioana Mauvert. Pe 24 februarie
  • Natural Public Relations recomanda articolul “He Predicted The 2016 Fake News Crisis. Now He’s Worried About An Information Apocalypse
  • OMA Vision recomanda articolul “Facebook ofera granturi de pana la 10 milioane dolari celor care creeaza comunitati pe reteaua de socializare
  • Oxygen PR mentioneaza Taticool
  • PiArt Vision:
    • A organizat de Valentine’s Day o proiectie speciala a celui mai recent film al lui Jim Jarmusch, Paterson: cuplurile care au venit la cinematograf cu o carte de versuri au platit un singur bilet
    • Anunta intrarea în cinematografe a “celui mai frumos film despre poezie“, Paterson, si reverenta facuta poetilor romani, pentru care invitatia la film este propria lor carte, pe care sunt rugati sa o arate la intrare
  • Premium Communication: Echipamentul Xerox Versant 3100 mareste capacitatea de productie la Regata Print
  • Pure Media: De ce sa alegi o statie de calcat Tefal?
  • RanEvents Comm:
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Astazi am semnat Carta Diversitatii, un set de principii care promoveaza diversitatea la locul de munca. Concret asta inseamna ca respectam, apreciem si valorizam oamenii asa cum sunt ei. Promovarea diversitatii si mai mult, incluziunea, sunt ingrediente cheie in succesul oricarui business sau comunitati, si speram ca mai multa lume sa constientizeze acest lucru. Incurajam clientii si partenerii nostri sa semneze si ei 🙂
  • Romanian Artists Agency: HMD Global lanseaza #Unitefor #Love. Campania digitala locala creata de HMD Global vorbeste despre drumul catre pasiune si emotiile care insotesc acest parcurs
  • Smart Point ConsultingARCHOS lanseaza Sense 101X, tableta 4G LTE rezistenta la socuri si contactul cu apa. Aceasta poate fi achizitionata la nivel national din reteaua de magazine Carrefour
  • The Cover: In timp ce brandurile prospera in logouri – DIESEL creeaza unul nou
  • The House PR Agency:
    • Garanta Asigurari face plata integral catre Prestige Mob
    • Studiul VitalFields: doar 17% dintre fermierii romani folosesc un software sau o aplicatie digitala pentru administrarea fermei
  • The Public Advisors: Continuam seria de intalniri dintre bloggeri si echipele selectate in proiectul A FI Vecin Bun. Astazi ne-am bucurat de vizita lui Cosmin Tudoran
  • Tonic Advertising417 vine cu sugestii practice de cadouri: formule ce contin minerale din Marea Moarta, pentru #uncommonsensations
  • Total Public Relations:
    • Raport Accenture – Technology Vision 2018: evolutia rapida a tehnologiei sprijina dezvoltarea de companii inteligente, dar necesita o schimbare fundamentala la nivel de management
    • Ziua Internationala a Clatitelor: Care sunt cele mai comandate sortimente de catre romani? (foodpanda.ro)
    • RE/MAX isi extinde reteaua si ajunge la 25 de birouri in Romania
  • Travel Communication: In vizita la clienti. Stabilim planul de comunicare pentru prima jumatate a anului
  • UnitedCTP isi extinde colaborarea cu Van Moer Logistics in CTPark Bucharest West
  • Ce isi doresc copiii din centre de plasament si cum a ilustrat Gabi Toma dorintele lor

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Micro-influencing a la Efervescent. Mara Stoenescu: Ce facem noi e sa gasim oameni care isi influenteaza comunitatea in mod real
  • Lavinia Vladu si Radu Daniel: cv30, un start-up de Employer Branding adresat generatiei millennials

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

One Response to “08 – 14 februarie 2014 – Saptamana in Social Media”

  1. Bogdan PAUNICA Says:

    In saptamana cu pricina s-a discutat destul de putin pe o stire ce poate insemna foarte mult pentru noi: testele tehnologice pentru retele 5G. Orange pregateste pentru a doua jumatate a acestui an teste in mediu de productie, in asociere cu Samsung si cu Cisco. Sper sa nu fie singurii