Vizibilitatea in social media a principalelor companii aeriene

Uncategorized Add comments

In analiza au fost introduse principalele companii aeriene, iar perioada de monitorizare a fost 01 ianuarie – 30 septembrie 2015.

Cele mai vizibile companii aeriene in social media din Romania, in primele 9 luni din 2015

Germanwings, Tarom si Lufthansa sunt principalele trei companii despre care s-a discutat cel mai mult in social media din Romania, in primele 9 luni ale anului 2015. Germanwings a fost in atentia participantilor din social media, aceasta companie aeriana fiind mentionata de 26.213 ori in perioada 01 ianuarie – 30 septembrie 2015. Compania Tarom se afla pe pozitia secunda in topul vizibilitatii, fiind mentionata de 23.185 de ori.  Lufthansa ocupa locul al treilea in clasamentul vizibilitatii in social media a companiilor aeriene, acumuland in primele 9 luni ale anului 2015 un numar de 13.850 de mentionari.

companii_aeriene_1

 

Cele mai vizibile companii aeriene in social media din Romania, clasamentul in functie de viewership

In fruntea clasamentului vizibilitatii din punctul de vedere al audientei se afla Germanwings, care a inregistrat 62.384.845 de impresii. Pe locul doi se afla compania Tarom, cu 45.536.543 de impresii. Pe pozitia a treia se afla compania Lufthansa, cu 22.917.739 de afisari.

companii_aeriene_viewership1

 

One Response to “Vizibilitatea in social media a principalelor companii aeriene”

  1. Zelist Blog » Blog Archive » 29 octombrie – 04 noiembrie 2015 – Saptamana in Social Media Says:

    […] Analiza Zelist Monitor: Vizibilitatea in social media a principalelor companii aeriene […]