Top cele mai performante agenţii de PR 2018

Comunicate de presa Add comments

Vineri, 19 Octombrie, în cadrul Galei Biz PR Awards, Biz a lansat rezultatele topului celor mai performante agenţii de PR, ediţia 2018, un studiu BIZ şi Unlock Market Research, aflat la a şasea ediţie.

Anul acesta McCann PR este agenția care ocupă prima poziție în TOP PR România.

Următoarele poziții sunt ocupate de MSL The Practice, Golin, Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, GMP PR, SmartPoint, Dăescu Borțun Olteanu, Oxygen PR și Republika.

Topul agenţiilor de PR din România este realizat în baza colectării şi analizei indicatorilor care vizează măsurarea performanţelor de business ale agenţiilor de PR şi a imaginii pe care acestea o au în rândul companiilor care plătesc pentru servicii de consultanţă în comunicare. La fel ca în ediţiile anterioare, clasamentul nu este doar despre cifre de afaceri, profitabilitate sau fee-uri şi nici doar despre evaluări din partea clienţilor, ci despre toate acestea la un loc, corelate în baza unui algoritm dezvoltat în parteneriat cu compania de cercetare Unlock.

Întreg clasamentul – Top 30 de agenții de PR și toată metodologia care stă la baza cercetării realizate de Biz și Unlock Market Research se regăsesc în Ghidul TOP PR România 2018, disponibil în versiune tipărită și pdf online. Cartea poate fi comandată aici: https://revistabiz.ro/bizprawards2018/top-agentii-de-pr/

Ce cuprinde TOP PR România

Top 30 de agenții de PR
Rezultatelele și metodologia studiului ajuns la a sasea ediție
Top agenții după cifra de afaceri (patru categorii):
• agenții cu cifra de afaceri mai mare de un un milion de euro
• agenții cu cifra de afaceri între 500.000 – 1 mil. euro
• agenții cu cifra de afaceri între 100.000 – 500.000 euro
• agenții cu cifra de afaceri sub 100.000 euro
Profile a peste 50 de agenții cu informații despre acționariatul, managementul, serviciile oferite, portofoliul de clienți și premiile câștigate de acestea.

Pe baza studiului prezentat în exclusivitate în cadrul galei “BizPR Awards”, au fost acordate următoarele premii:

Premiul pentru “Performanţă în business” – Graffiti PR
Categoria: agenţii cu cifră de afaceri de peste 1 milion de euro

Premiul pentru “Performanţă în business” – Seven Media
Categoria agenţii cu cifră de afaceri mai mică de 1 milion de euro

Premiul pentru “Notorietate în PR” – Golin România
Categoria agenții

Premiul pentru “Notorietate în PR” – Eliza Rogalski, Founding Partner, Rogalski Damaschin PR și Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin România
Categoria profesioniști

Premii speciale:

1. Recunoaștere pentru contribuția la dezvoltarea industriei de PR: GMP PR
2. Premiul de excelență pentru contribuție la dezvoltarea industriei de PR: Ruxandra Vodă, Corporate Communications Director, Telekom România și Dana Oancea, Președinte, Forum for International Communications
3. Premiul pentru creativitate în comunicarea instituțională: Alexander Peyre Dutrey, Ex Deputy Head of Mission la Ambasada Suediei la București, actualmente Deputy Director în cadrul Ministerului de Afaceri Externe al Suediei
4. Premiul pentru cea mai eficientă campanie de promovare a unei destinații turistice făcute de o țară în România: Ministerului Turismului din Israel, reprezentat de Ami Alon, Director pentru Europa de Est în Ministerul Turismului din Israel
5. Premiul comunicare sustenabilă și implicare în comunitate: Platforma ”După Noi”, inițiată de Coca-Cola HBC România
6. Premiul pentru creativitate în comunicare: Campania ”5000 de pași” – Rexona / Unilever și Campania ”Reginele neștiute” pentru promovarea Galei Societății Civile
7. Premiul pentru curaj și perseverență: Chris Simion-Mercurian
8. Premiul pentru “Creativitate în PR”: Golin România

Gazda ediţiei Biz PR Awards 2018 a fost Cabral Ibacka.

Comments are closed.