Saptamana in Social Media – 30 iulie – 06 august 2020

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (30 iulie – 06 august 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Dor de duca, dor de mare, dor de relaxare, toate iintr-o singura cutie cu poveste, cea a cremei La Mer
  • BuzzStore: 750 de BUZZeri testeaza in aceasta perioada noul detergent Perwoll Renew & Blossom, care ingrijeste hainele, reda stralucirea culorilor si este delicat cu tesaturile, mentinandu-le forma. In plus, acest detergent ofera si un parfum floral, elegant.
  • Caracteristic PRHaidiHai: Cum creste un mic business de art&craft, cand iti urmezi pasiunea. Fondatoare: Aceasta pandemie ne-a facut sa ne orientam mai mult spre micile afaceri locale
  • Cheil Centrade:
    • First Bank a lansat noua aplicatie de mobile banking in cadrul platformei de brand “Primul care face diferenta” creata de Cheil | Centrade
    • “Creeaza cu ENGIE un nou inceput” – o noua platforma de comunicare ENGIE Romania, semnata Cheil | Centrade
  • Confident.Communications: Bogdan Florea, fondator si CEO Connections Romania, pentru Capital Romania, un interviu-discutie despre importanta digitalizarii Romaniei
  • Craft Interactive: Esti la inceput de drum sau iti doresti un switch de cariera? Acesta nu este un anunt pentru un nou loc de munca, dar poate fi o portita de lansare
  • DC Communication: Va invitam sa petreceti cateva zeci de minute alaturi de o avangarda romaneasca de geniu. Sa va minunati de ideile atat de actuale azi, lansate de trei romani. Georgescu-Roengen a documentat economia circulara cu ceva timp inainte de a fi la moda, Antipa a aprofundat in studiile lui despre ecologie tema echilibrului natural iar Brancusi a ridicat la nivel de simbol universal vocea interioara a pietrei. Toti vorbesc despre modul in care putem vietui in natura fara sa o secam, ascultand-o, folosind-o cu cap si grija. Daca am face o digrama Venn (asta e latura mai nerdy) am pune expozitia deschisa azi la intersectia dintre stiintele naturale, cele economice si arta. Urmariti lansarea #live aici https://bit.ly/2DJaIID iar Teodor va asteapta oricand sa stati de vorba mai pe indelete la Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”
  • Crenguta Rosu: The current “new normal” seems to be like a ball of yarn of even bigger uncertainties than before
  • First PR Agency:
    • ATEN propune solutii eficiente de digitalizare a primariilor
    • ELKO Romania anunta solutia body worn Axis pe platforma Milestone
  • Golin:
    • Servitoarea, considerat unul dintre cele mai bune filme sud-coreene, se vede joi, 6 august, la CINEVARA, in gradina Rezidentei BRD Scena9
    • EA SPORTS anunta parteneriate pe termen lung cu A.C. Milan si Inter Milan pentru EA SPORTS FIFA. Parteneriatul dintre EA SPORTS FIFA si AS Roma se va incheia in acest an
    • Trei sferturi dintre romanii din mediul urban considera ca stirile false constituie o problema foarte mare in societatea romaneasca
  • Graffiti PR: Cat timp lucram de acasa, lucrurile frumoase se tot intampla. Copacul care daruieste, pus in scena de UniCredit Bank la FITS 2019, a castigat doua premii la IPRA Golden World Awards
  • McCann PRCarturesti se transforma, simbolic, in agentie de turism
  • More Than Pub:
    • Co-op-ul dintre Asevi & Cocktail Holidays a avut o rata de interactiune de 10%
    • Serialul Asevi a ajuns la episodul nr 6 in care, castingului cunoscut deja i s-a alaturat vloggerul Cristian Robe, jucandu-si propriul rol
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Samsung a lansat proiectul Innovation Report 2020
    • Samsung Electronics anunta experienta virtuala “Life Unstoppable“. Samsung va dezvalui cele mai recente inovatii de produs intr-o lume virtuala pe 2 septembrie 2020
    • Samsung dezvaluie cinci noi dispozitive Galaxy pentru a va imbunatati experientele de munca si de joaca
    • Studiu: Aparatele cu abur de la Kärcher pot ucide Coronavirus si alte virusuri anvelopate
    • FABC face un apel national la actiune pentru cresterea accesului la diagnostic si tratament in cancerul pulmonar
  • Naked PR: Dragii nostri, daca nu v-ati facut inca planuri pentru perioada 26-30 august, am avea noi o propunere: Scoala de Vara de E-Commerce si Digital Marketing@GPeC. Raluca si Andrei Radu au strans cei mai faini specialisti pentru 5 zile de cursuri intensive de e-commerce, teambuilding-uri online and wine tasting night. Have fun!
  • Natural Public Relations: Ciripim de zor la Buzau pregatind atelierele #ciripituriinnatura
  • OMA Vision: Primele doua Nocturne de Poezie Contemporana din 2020, intr-un format adaptat conditiilor actuale, pe terasa Magheru One. Poetii invitati: Florin Iaru si Radu Nitescu
  • Oxygen:
    • Oxygen preia Frank Group.
    • Arctic, angajatorul din sectorul de productie cu cea mai mare notorietate din Romania
  • Pandorra Style: Tot ce este esential pentru o vara perfecta: O noua colectie Sabon, Mango – Kiwi
  • Pi2PR: Banca Marii Negre investeste 35 mil. euro in obligatiunile de 400 mil. euro ale Globalworth, cel mai mare proprietar de birouri din Romania
  • PiArt Vision: In curând…Arta Pe Scena Noua, un proiect despre balet, muzica si identitate. Astazi, despre Rebecca Rudolf
  • RanEvents Comm:
  • Seven Media:
    • Cum se desfasoara o calatorie in Grecia in vremuri de pandemie? Reportaj din press tripul organizat de Cocktail Holidays
    • Reportaj din press trip-ul Cocktail Holidays. Dulcele arid al Cretei: voiaj, îin ciuda pandemiei, in cea mai mare insula a Greciei
    • Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour: “Turismul este un domeniu sensibil la orice problema locala sau mondiala, iar in acest caz cred ca este cel mai afectat domeniu.”
    • Turoperatorul Cocktail Holidays a lansat programul de loialitate VIP Club
  • The Public AdvisorsRaluca Mihalachioiu si Simona Dan: “Daca 2019 ar fi fost o creatura, ea ar intruchipa un unicorn alergat de un White Walker”
  • Thinker Media prezinta ROG Zephyrus G14
  • Total PR:
    • ANIS Romania: Cum isi aduc aportul companiile IT in dezvoltarea societatii prin intermediul proiectelor de responsabilitate sociala
    • Auchan gazduieste targuri de carte, accesorii auto si pentru biciclete
    • foodpanda Romania va livra produse de la Inmedio in Bucuresti
    • Lasselsberger Ceramics Romania a incheiat 2019 cu o crestere de 20% a afacerilor si estimeaza majorarea vanzarilor si in 2020, dupa investitii de 9 mil. lei
    • Invingatorii erei corona: Rasplata pentru platile online – interviu cu Antonio Eram, CEO Netopia Payments
    • Furnizorul de energie E.ON va rula SAP S/4HANA pentru standardizarea proceselor de facturare
  • Travel Communication:
  • United: Studiu Aegon Romania: 41% dintre parintii din Romania sunt ingrijorati din cauza contextului generat de coronavirus
  • Zacke PR:
    • Investitii in pandemie: Acvatic Bebe Club pregateste deschiderea unui nou club de educatie acvatica
    • Cumparaturile s-au mutat pe online: crestere de 50% in valoarea si numarul comenzilor din 2020
    • VacaMuuu are o noua abordare pe segmentul Mic Dejun prin care mizeaza pe o crestere de 20% a veniturilor
    • Evolutie spectaculoasa a vanzarilor si a valorii comenzilor pentru aproape 1.500 de magazine online inscrise pe o platforma locala de eCommerce. Ce cresteri au inregistrat
    • Workspace Studio, despre biroul de acasa si ergonomie
    • Libris.ro si Acvatic Bebe Club, printre “curajosii” pandemiei, cei care continua investitiile anul acesta

Statistici, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Octavian Aftanasa: Asa vorbeste internetul si daca vrei sa-l intelegi, trebuie sa-i vorbesti limba
  • Loredana Andrei: In 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti
  • Paul Barbu, Destinatii. EU: Turismul romanesc arata deplorabil ca intotdeauna. Pre sau post-pandemie este la fel de dezamagitor
  • Bianca Ceica: Omul de social media care tine pasul cu tot e o creatura mitologica
  • Petruta Ciuica: In social nu exista ei si noi, totul e mult prea rapid ca sa ne permitem sa vorbim de doua tabere
  • Bogdan Cotirta, Melting Dice: Sper doar sa mai gasim la locul lor cluburile de live, ca si asa erau putine
  • Bogdan Epure: Bulele din social media s-au cimentat. Au si o bariera de protectie incat sa nu mai fie deranjate de altii cu pareri divergente
  • Corina Georgescu: “Efectul Covid” a fost precum acea durere mare care, prin intensitatea ei, a anesteziat toate celelalte dureri
  • Octavian Gheorghe: E timpul lui “Smart” in social media dupa ani de zile de “Cool”
  • Norbert Halmágyi: Ma enerveaza ca radiourile care difuzeaza pentru majoritatea lumii nu se gandesc sa educe ascultatorii
  • Alexandra Ion: Brandurile au curajul sa fie asumate si sa renunte la obiceiul de a ascunde comentariile negative sau situatiile neplacute
  • Gabriela Minescu: Izolarea sociala a avut si va avea efecte negative asupra sanatatii mintale
  • Devie Mohan: Vom vedea destul de multe firme care nu vor reusi sa supravietuiasca in pandemie. Start-up-urile in faza incipienta sunt cele mai afectate
  • Iscoada, un podcast care coboara cunoasterea academica din turnul de fildes
  • Andrei Pacuraru: Am fost tentat sa fotografiez orasul pustiu, dar nu am facut-o. Orasul abandonat a devenit foarte repede banal
  • Radu Saizu: Cei care mai asteapta acum sa isi revina offline-ul vor avea de pierdut
  • Vlad Socianu: Odata cu venirea pandemiei, social media-ul a devenit rege

Evenimente, conferinte:

  • Competitia GPeC – unicul instrument din Romania dedicat optimizarii magazinelor online pentru a vinde mai mult
  • Atelierele ILBAH lanseaza cursuri de IT – App & Web Development
  • Centrul National al Dansului Bucuresti: Cautam colaboratori pentru un film la Sala Omnia

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.