Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici in colaborarile brand-urilor cu creatorii de continut

Uncategorized Add comments

 

Influncer Marketing Conference, cel mai important eveniment dedicat influencerilor, revine cu o editie exclusiv online, pe 10 noiembrie 2020, sub forma unei transmisiuni live de pe o scena amenajata ca un studio TV.

Lansat in 2018, a devenit un loc de intalnire important al brand-uri renumite, agentiilor, creatorilor de continut si furnizorilor de servicii, care au nevoie de noi tactici pentru a-si adapta strategiile la provocarile actuale ale pietei.

Influencer marketingul se numara printre cele mai importante tendinte in social media din ultimii ani. Chiar si in pandemie, brandurile au inceput sa ii aprecieze si mai mult calitatile, acceptand ca astazi este un must-have, nu un nice-to-have. A fost intotdeauna o tactica puternica si utila pentru a construi o relatie de incredere intre public si brand, pentru a informa audienta despre noi produse si servicii si pentru a crea noi conexiuni cu consumatorii.

Alaturi de speakeri internationali si locali vom aduce pe micile ecrane tendinte, bune practici invatate in ultimele 7 luni si vom oferi participantilor o imaginea clara asupra unui trend care ia amploare. Prezentarile, studiile de caz relevante, informatiile behind the scenes si dezbaterile energice vor scoate la iveala secretele pentru campanii de succes.

Printre vorbitorii acestei editii se numara: David Wing (Founder & MD, Wing Digital Marketing, Anglia), Hannah Solle (Team Lead Community Management, hi! share that., Germania), Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania), Cristina Canale (Brand Partnerships Manager, Cluse, Olanda), Sergiu Mircea (Director Executiv Marketing, Comunicare & PR Banca Transilvania), Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group), Rodica Mihalache (Head Of Consumer& Business Inshigts, Starcom Romania), Oana Bulexa (Managing Director, MSL The Practice), Andreea Lupu (Strategy & Innovation Director, Starcom Romania), Andreea Zanfir (Consumer Data Strategist, Starcom Romania).

Munca de la distanta ne face uneori sa ne simtim singuri. Ne face sa ne simtim deconectati de la noutati sau ocazii de invatare. Ne lipsesc intalnirile si conexiunile de la birou. O conferinta online poate compensa unele dintre lipsuri si oferi diverse momente de socializare si doze puternice de continut relevant. Cu un program intins pe 8 ore, agenda noastra atent conturata garanteaza participantilor acces la o multime de informatii valoaroase si momente se  inspiratie. spune Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Printre subiectele acestei editii se numara:
• Colaborarile brandurilor cu influencerii: ce a functionat in 2020
• Importanta strategiei creative intr-o campanie de influencer marketing
• Masurarea impactului si a performantei campaniilor de influencer
marketing
• De ce influencer marketingul este va fi o strategie importanta pentru
marketingul B2B
• Cum arata viitorul in influencer marketing
• Cum pot folosi branduri si creatorii de continut cu succes canalele
emergente

Intregul eveniment este organizat anul acesta sub conceptul evenimentelor „fara atingere”, ce tin cont de normele de distantare sociala si de siguranta tuturor persoanelor implicate, de la staff la
vorbitori si parteneri.

Am pus multa energie in spatele acestui eveniment pentru a evalua nivelul pietei, pentru a oferi informatii sustinute de studii si pentru a aduce continut relevant intr-un nou format, virtual, care sa acopere toate raspunsurile la intrebarile pe care le au companiile si agentiile despre strategia de influencer marketing. Fie ca acestea sunt abia la inceput, fie se afla in plin proces de adaptare la noul context, Influencer Marketing Conference este evenimentul la care trebui sa participe pentru a descoperi idei si tactici noi. a adaugat Cristian Manafu.

In cadrul conferintei, agentia de media Starcom Romania va prezenta rezultatele studiului  InfluenceMe 2020, ce aduce o perspectiva pragmatica si unica despre cum sunt percepute campaniile cu influenceri din Romania, pe ce obiective de marketing construiesc si care este perceptia consumatorului despre ele.

Participarea la Influencer Marketing Conference este gratuita, iar inscrierile se pot face pe www.influencer-marketing.ro. Influencer Marketing Conference este un eveniment organizat de
Evensys in parteneriat cu Lidl Romania si cu sprijinul Banca Transilvania, Campofrio, Coca-Cola, Starcom, MSL The Practice.

Despre Evensys

Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu peste 14 ani de experienta in organizarea de evenimente business. Evensys este specializata exclusiv pe dezvoltarea de conferinte si de seminarii proprii, ce acopera sapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, HR, Real Estate, Production
si Retail. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale, care privesc atat industria de business locala, cat si cea din Europa Centrala si de Sud-Est.

Pentru cei care ne cunosc si sunt nerabdatori sa ne revedem in salile de eveniment, am lansat Abonamentul Evensys pentru urmatorii (aproape) 3 ani. Cum functioneaza? Platesti biletul pentru 1 conferinta de marketing si comunicare, primesti acces la 3 conferințe pana la finalul anului 2022. Mai multe detalii sunt disponibile aici.

One Response to “Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici in colaborarile brand-urilor cu creatorii de continut”

  1. Zelist Blog » Blog Archive » Saptamana in Social Media – 29 octombrie – 04 noiembrie 2020 Says:

    […] Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici in colaborarile brand-urilor cu creatorii de continut […]