Comertul electronic este in crestere: 6,8 milioane de romani si-au facut cumparaturile online in 2016

Comunicate de presa, social media Add comments

Cu vanzari de sute de milioane de euro, piata de eCommerce este din ce in ce mai profitabila si deschisa oricui. Atat in Europa, cat si in Romania, vanzarile explodeaza an de an. Principalele produse cumparate de romani in 2016 sunt cele din domeniile electronic, fashion, home & deco si articolele pentru copii.

Sell them your story! este si tema evenimentului premium de comert electronic, TeCOMM eCommerce Conference & Expo Bucuresti, aflat la cea de-a 10-a editie, unde isi dau intalnire trendsetterii din Europa de Est. Peste 250 de participanti la conferinta TeCOMM Bucuresti vor afla in 26-27 aprilie ce sta de fapt in spatele povestilor de succes in industria online. Proprietarii magazinelor online si profesionistii in eCommerce vor prezenta interactiv, prin workshopuri, prezentari si dezbateri cunostintele lor de afaceri si strategiile care le-au determinat succesul.

Comertul online, intr-o continua crestere

73,5% din populatia Europei utilizeaza Internetul, iar potentialul pentru comertul online este imens, informeaza twenga-solutions.com. Se estimeaza ca doua treimi dintre acestia au facut in 2015 cumparaturile online. Printre cele mai populare produse cumparate la nivel european sunt hainele si produsele sportive. Marea Britanie, Germania si Franta nu numai ca detin cea mai mare distribuire in pietele respective, dar au si 81,5% din vanzarile din Europa, informeaza twenga-solutions.com.

Comertul electronic devine din ce in ce mai profitabil si in Romania. In 2016, aproximativ 6,8 milioane de romani si-au facut cumparaturile online, iar estimarile arata ca s-au cheltuit peste 2 miliarde de euro, conform studiilor efectuate de Asociatia Romana a Magazinelor Online, informeaza dcnews.ro.

Ce vor clientii in online?

Retentia clientilor este unul dintre aspectele cheie pe care magazinele online il urmaresc pentru dezvoltarea brandului si a vanzarilor cu atat mai mult cu cat preferintele clientilor se schimba constant. Intervine intrebarea „Tu stii cu adevarat ce vor clientii tai?”, iar in cadrul TeCOMM Bucuresti, speakerul britanic Mike Bainbridge, Chief Digital Technologist la Rackspace va prezenta modalitatile prin care afli nevoile clientilor in online. Cu experienta sa in IT de peste 18 ani, Mike Bainbridge este responsabil de UX, performanta si criterii de succes in cadrul Rackspace, companie care activeaza la nivel international in cloud computing.

„Ce sfaturi am pentru oamenii de afaceri in 2017? Temele principale le reprezinta performantele viitorului si valorificarea datelor. Nu trebuie sa fie dubii ca unele companii, cum ar fi cea pe care o reprezint si eu, care analizeaza date, au un avantaj imens. Daca iei in continuare decizii si te bazezi pe resursa umana sau pe intuitie, atunci trebuie sa-ti pui in capul listei o strategie de analiza a datelor. Cea mai mare crestere in campul muncii o reprezinta meseria de analist de date”, a declarat recent Mike Bainbridge.

O tema asemanatoare propusa spre dezbatere participantilor, va fi cea a lui Eugen Potlog, UX Lead & Product Manager la Conversion, parte din grupul eMAG. Eugen va prezenta modul in care relatia cu clientii in online poate trece de barierele banalului. Eugen are peste 10 ani experienta in lumea digitala, iar de-a lungul carierei sale a coordonat dezvoltarea unora dintre cele mai cunoscute platforme online din Romania, Profitshare si Conectoo.

Unul dintre elementele care nu trebuie neglijate in eCommerce este marketingul, iar in cadrul TeCOMM Bucuresti va fi prezent si fondatorul unei agentii de top de marketing din Romania, Attila Birtha, Digital Marketing Strategist si fondatorul Proclick. De mai bine de 10 ani, Proclick ajuta companii de top din Romania sa-si atinga obiectivele in zona de marketing digital.

Pentru prima oara in Romania, din Statele Unite, Richard Prenderville (CMO & Fondator, Peloton Digital Marketing Group) se alatura speakerilor internationali de renume precum Richard Clark (Marketing Director Boohoo), Nick Lansley (Innovation Insider Nick Lansley & Innovation Lab), Carlo Terreni (Director General, Netcomm Suisse), Sven Bally (Fondator & Consultant, XETA) sau Horia Grozea (Director Online& Mobile Payments, Netopia). TeCOMM Bucuresti va fi moderat de Ovidiu Joita (Owner, Iagency).

Proprietarii magazinelor online impartasesc experiente in offline

TeCOMM eCommerce Conference & Expo, organizat de Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce impreuna oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online sau persoane cu influenta in domeniu, cu scopul de a educa, inspira si de a gasi solutii practice la problemele intalnite zi de zi in eCommerce. Editia din acest an TeCOMM Bucuresti are loc in perioada 26 – 27 aprilie la Hotel Radisson Blu.

Companiile care inteleg aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de business online si care sustin evenimentul sunt:

Parteneri: Hostvision, Proclick, Iagency, Content Speed, DWF, Customsoft

Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay, Conectoo

Sustinut de: Mready, MxHost

Comments are closed.