Nike is doing it in social media din Romania

social media Add comments

Pentru ca vrem sa va tinem la curent cu ce am mai facut in ultima perioada, va prezentam pe scurt materialele pe care le-am realizat:

Topul celor mai viralizate stiri in social media din Romania

In fiecare luni realizam topul celor mai viralizate stiri in social media din Romania. Topul este realizat in colaborare cu refresh.ro si prezinta cele mai preluate stiri din domeniile politic/social, economie, tehnologie, sport, umor, tabloid/monden, bloguri.

Clasamentele sunt realizate in functie de scorul total oferit fiecarui articol, iar in cadrul determinarii acestora sunt luate in considerare numarul de share-uri, comentarii, like-uri, numarul de Twitter trackback-uri, blog trackback-uri, precum si numarul de Twitter followeri ai emitentilor.

Topurile pot fi vazute aici.

Online brand fight: Articole Sport

Saptamana trecuta am realizat o analiza a vizibilitatii brandurilor de articole sportive in social media din Romania. Aceasta este prima dintr-o serie de mini-rapoarte in care vor fi analizate brandurile reprezentative din anumite domenii, atat din perspectiva mentionarilor in articolele redactate in presa online, cat si din perspectiva mentionarilor realizate in cadrul platformelor de socializare din Romania.

Rapoartele sunt realizate in colaborare cu Digital IQads si in cadrul acestora vor fi prezentate informatii cantitative despre numarul de aparitii in mediul online al brandurilor analizate, numarul de vizualizari estimate generate de acestea, defalcarea mentionarilor pe canale de comunicare, precum si raportarea la concurenta.

In ceea ce priveste analiza vizibilitatii brandurilor de articole sportive in social media din Romania, au fost accentuate urmatoarele concluzii:

  • Nike este cel mai vizibil brand de articole sport in social media. Locul doi este ocupat de brandul Adidas, iar Puma se afla pe locul trei in cadrul clasamentului realizat;
  • Numarul de mentionari pentru Nike, Adidas si Puma sunt aproximativ egale, o diferenta mai mare se poate observa intre prima pozitie din top si cea de-a treia, Puma avand cu 33% mai putine mentionari decat Nike in mediul online;
  • Femeile au apetenta mai mare pentru brandurile Converse, Lacoste si Osiris decat pentru brandurile mainstream: Nike, Adidas, Puma.

Analiza poate fi citita integral aici.

One Response to “Nike is doing it in social media din Romania”

  1. dumitru negoiţă Says:

    Da! Am văzut topurile dvs. În ciuda popularităţii acestora, nimic nou sub soare.În sensul că drumul popularizării culturii se află, din păcate, mult mai jos decât înainte de 1989. De 4 ani, continui să promovez: Prietenia moralităţii (un mic pas înspre civilizaţie)dar, ironizare…ironizare, chiar amintind a fi urmaş al bunicului decedat în luptă pentru Neam, Ţară, Lege în Primul Război Mondial ori a medaliatului tată care a efectuat 6 ani în cel de al Doilea Război Mondial…Dar…Cui îi pasă? Aburirea-i în floare.
    Vă mulţumesc pentru această oportunitate şi, sper să nu ştergeţi.