Black Friday in anul pandemiei – cum s-a “vazut” in social media in acest an

social media, Zelist Research Add comments

Scadere cu 7% pentru mentionarile Black Friday, in perioada de reduceri

Black Friday, evenimentul care deschide sezonul cumparaturilor de iarna, s-a desfasurat in acest an in perioada 13 -15 noiembrie 2020. In aceasta perioada, in social media au fost publicate 13.501 mentionari, cu 7% mai putin fata de Black Friday 2019 (15 – 17 noiembrie 2019).

Despre Black Friday se discuta strict in perioada respectiva si apoi dispare din continutul social media

Graficul alaturat prezinta vizibilitatea evenimentului Black Friday, de-a lungul intregului an si se observa ca Black Friday este un moment static, despre care se discuta exclusiv in perioada respectiva, ca apoi sa nu se mai faca nici o trimitere catre el, fara sa fie asociat si discutat in alte perioade din an.

Facebook, agregatoarele si Instagram – principalele canale unde s-a scris despre Black Friday

La fel ca in 2019, si in 2020 cel mai mult s-a scris despre Black Friday in Facebook (52%), agregatoare (13%), Instagram (13%).

Top Inflencers care au scris despre Black Friday in ultima luna:

Top10 Influencers pe Facebook: Libraria Elisbrys, Razvan Botezatu, Tara Pantofilor, Mobillissiomo, IdealBebe, StirileProTV, start-up, SamProduct Romania, Concursuri Online, Retail.ro

Top 10 Inflencers pe Instagram: stirileprotv.ro, stiri.press, egj.ro, sport.ro, mobilissimo.ro, zpn.ro, stirilekanald.ro, start-up.ro, wall-street.ro, stiri.latimp.net

Top 10 Influencers din blogosfera: idevice.ro, gadget.ro, prwave.ro/blog, nwradu.ro, e-femeia.ro, andyviru.tumblr.com, paulmaior.ro, reducerix.ro, computerblog.ro, fashionlife.ro

Comments are closed.