Semnalizarea articolelor publicitare – Situatia din ultimul an

social media, Zelist Research Add comments

In ultimul an, in social media din Romania au fost publicate 55.213 articole care au fost marcate drept articole publicitare/advertoriale, cu 33% mai mult decat in anul precedent.

In perioada 21 – 27 septembrie 2020, evolutia mentionarilor a inregistrat o crestere semnificativa, dubla fata de crestrile inregistrate anterior (3292 de aparitii). Multe din aceste aparitii reprezinta marcarea articolelor cu publicitate electorala, dar si campania de promovare a mastilor de protectie

 

Cele mai multe articole semnalizate au aparut in presa (40%), agregatoare (30%), Facebook (21%).

Selectie din ultimele advertoriale publicate in social media:

  • Idei pentru o sufragerie mica – cum sa decorati un living compact dar confortabil
  • Momente care merita sarbatorite cu o sticla de sampanie!
  • (P) Is work from home difficult? Try the Work from Hotel alternative in Bucharest
  • Twinkle Star lanseaza Campania pentru Donare De Plasma “2020-2021 will power: SHARE the LIGHT within!” (P)
  • (P) Contorul inteligent, element care sta la baza dezvoltarii mobilitatii electrice
  • (P) Work from home – realitatea zilelor noastre. Masatto propune echilibrul intre munca si relaxare
  • (P) Fum in casa? Cosul tau de fum are nevoie de un upgrade profesional!

Comments are closed.