Top Vizibilitate Farmacii pe Facebook in saptamana 19 – 25 octombrie 2020

social media, Zelist Research Add comments

In saptamana aceasta, in topul interactivitatii pe Facebook, in domeniul farmaceutic, s-a aflat lantul de farmacii Catena – Farmacia Inimii. Pagina Facebook a Catenei a inregistrat 2629 de interaciuni, cumuland 50% share of voice din sectorul farmaceutic.

Pe locul secund se afla lantul de farmacii Bellandonna, cu 1135 de interactiuni, urmata de Farmacia Tei cu 594 de interactiuni.

Zilele in care au fost observate cresteri de interactivitate au fost luni (1681 interactiuni) si vineri (1228 interactiuni).

Continutul care a condus la cresterea de interactiuni a fost, in cazul farmaciei Catena: campania cum sa ai grija de tine si de copilul tau in fiecare etapa a vietii luirecomandarea farmaciului (produse pentru combaterea oboselii), prezentarea produselor de sezon, premiate (drajeuri impotriva durerilor de gat).

In cazul Belladonna, anuntul disponibilitatii medicamentului Eutyrox a condus la cresterea interesului. Social media a reactionat pozitiv la acest anunt.

Punctul de interes pentru fanii paginii Farmaciei Tei in aceasta saptamana a fost concursul LibiFeme.

One Response to “Top Vizibilitate Farmacii pe Facebook in saptamana 19 – 25 octombrie 2020”

  1. Zelist Blog » Blog Archive » Top Vizibilitate Farmacii pe Facebook in saptamana 26 octombrie – 01 noiembrie 2020 Says:

    […] activitatii farmaciilor pe Facebook se afla Catena, care a acumulat 2179 de interactiuni (cu 17% mai putin decat in saptamana precedenta). Totusi, volumul interactiunii paginii Catena a insemant 66% share […]