Saptamana in Social Media – in perioada 28 noiembrie – 04 decembrie 2019

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din perioada 28 noiembrie – 04 decembrie 2019.

Lansari, campanii, stiri:

  • Action Global CommunicationAudi e-tron Sportback: si mai dinamic, si mai elegant
  • Adrenallina, Sports PR & more: Sambata am avut o zi minunata, plina de entuziasm si daruire – am lansat primul episod pilot din campania Plogging pentru Romania! O miscare ecologica prin alergare și sport din Romania, ce isi propune sa curete si sa ecologizeze zonele verzi si impadurite, la nivel national, cu ajutorul voluntarilor alergatori si sportivilor amatori. Ne propunem sa curatam de plastic si deseuri, de sticle si gunoi menajer zonele verzi din Romania, sa le lasam in urma luminoase, aerisite, curate, asa cum trebuie sa fie mereu. Si vom face asta in alergare, prin tabere eco sportive. Prima editie Plogging pentru Romania a fost o nebunie frumoasa, cu peste 40 de voluntari din Bucuresti si Pitesti (carora le multumim si aici), intr-o zi ploioasa si intunecata, dar luminata de fapta noastra buna! Am curatat de gunoaie o parte din padurea Trivale, din Pitesti, iar după munca am alergat impreuna, pe ploaie! Pentru ca asta inseamna conceptul de plogging – strangerea gunoaielor in alergare; este de origine suedeza si este compus din 2 cuvinte: jogging + plocka up (to pick up, a ridica, in limba suedeza). Iata si primul raport de proiect: am strans 250 de saci de gunoi, aproximativ 900 de kg, adica aproape o Tona de gunoaie si deseuri, adunate in cateva ore!!! In 40 de oameni. Va asteptam alaturi de noi la urmatoarele evenimente si va invitam sa ne urmariti aventurile pe Plogging pentru Romania!
  • Anamaria Onisei, Communication Consultant: Colinde in sonoritati contemporane, pe scena Teatrelli
  • BuzzStore: Castiga cu Vegeta o oala electrica multifunctionala Tefal. Gateste cu Vegeta Cub retete delicioase, posteaza-le pe pagina ta de Facebook sau Instagram cu tag la pagina de Facebook BUZZStore, Facebook Vegeta sau pentru Instagram the_buzzstore si poti castiga o oala sub presiune electrica multifunctionala One Pot de la Tefal
  • Caracteristic PR:
    • Fondatorii restaurantului La Castel vor sa investeasca 500.000 de euro in extindere, prin amenajarea unei gradini interioare
    • Ne bucuram ca Forbes Romania 500, editia 2019, îl include pe Daniel Rosner, Program manager Innovation Labs, care se dedica cu pasiune celui mai important accelerator de startup-uri de tehnologie din Romania
    • Alex Holicov, AdServio: ”300.000 de utilizatori, 10.000 de profesori! Up-date la Educatie
    • Doina Vilceanu, Business Development Manager la ContentSpeed: Internetul ingenuncheaza comertul traditional
    • Job remote: descopera avantajele si dezavantajele
    • Rezultatele Office Barista pe 2019: cifra de afaceri de 2,5 milioane euro din distributia de cafea si apa in corporatii
    • Mirabela Miron, fondator Avisso, despre mediul de business si fiscalitatea din Romania
  • Cheil Centrade este noua agentie de consultanta strategica si creativa pentru ENGIE Romania
  • Creative Business ManagementEla Craciun, premiata pentru succesul celor doua carti de parenting lansate in 2019
  • Creative VR: De 1 Decembrie, Romania are filtru pe Instagram
  • Conan PR: Nu stim ce faceti voi, dar noi sarbatorim Giving Tuesday, adica Ziua Internationala a Generozitatii. Cu aceasta ocazie, aducem in lumina reflectoarelor un ONG drag noua, pe care l-am cunoscut la CreateAthon Romania si de care nu ne-am mai despartit. Este vorba despre Asociatia Piano Therapy, cea care pune zambetul pe note muzicale. Afla cum poti dona si #puneinima intr-o fapta buna
  • Confident.Communications: Sorin Barbu si aventura La Pescaderia. Cum a reusit un roman fugit la munca îi Spania ca sa-si plateasca datoriile la camatari, unul dintre cei mai inovativi proprietari de restaurante din Bucuresti
  • Daescu Bortun Olteanu primeste multumiri din partea Dev.Play Conference
  • DC Communication24 de argumente: Ateliere pentru copii studio BASAR / 7.12/ si Lea Rasovszky/ 14.12/
  • Draft FCBVolkswagen ID.3 1ST a ajuns in Romania
  • Echipa de PR: S-a lansat primul serviciu de car sharing de la persoana la persoana din Romania
  • Galeiu & Partners: Am celebrat lansarea celui de-al treilea centru de remodelare corporala si estetica faciala Atelierul de Slabit sutinut de Clinica AS, in parteneriat cu Geta Voinea Factory AFI Cotroceni Multumim tuturor celor ce ne-au fost alaturi
  • Golin:
    • Pizza Hut aniverseaza 25 de ani de la deschiderea primului restaurant din Romania
    • EA Sports introduce in FIFA 20 un echipament care celebreaza Ziua Nationala a Romaniei
    • Premiera mondiala: Globalworth inaugureaza cea mai mare podea cinetica din lume intr-o cladire de birouri
    • Electronic Arts Romania se extinde si recruteaza zeci de specialisti pentru studioul din Bucuresti
    • De nepretuit: noua melodie semnata de Smiley si HaHaHa Production, inspirata din viziunea de brand a Mastercard
  • Graffiti PR: Miercuri, pe 4 decembrie, UniCredit Bank da startul maratonului de shopping creativ romanesc – Miercurea Mintilor Creative – editia a treia. Peste 130 de antreprenori si business-uri te asteapta cu oferte speciale si colectii noi
  • Headsome Communication: Concursul National pentru Traducerea Poeziei Romanesti “Lidia Vianu Translates”
  • McCann PR: Reteaua de sanatate Regina Maria lanseaza serialul tutorial ”Ce este si ce nu este abonamentul”
  • Media Pozitiv recomanda articolul “Build Campaigns Using the ‘Idea First’ Approach
  • MSLGROUP The Practice:
  • Natural Public Relations: Mandri sa fim parte din proiectul “Ciripituri in natura” creat de Asociatia Tandem si finantat de Fundatia Orange
  • Ogilvy PR: Ogilvy Romania sustine evenimentul – concept Artgitators la Qreator by IQOS
  • OMA Vision recomanda articolul NYT “100 Notable Books of 2019
  • Oxygen PRL’Occitane lanseaza Best of Trees si ofera un cadou naturii prin plantarea unui copac la fiecare pachet cadou cumparat
  • Pandorra Style: Alaturi de Sabon alegi cadourile potrivite pentru cei dragi
  • PI 2 PR:  Mancarea – antidepresiv sau sursa de anxietate? O tema grea pentru multi, mai ales in prag de Sarbatori. Da, mancarea ne face sa ne simtim bine, drept pentru care depasim niste limite. Dupa o perioada, nu ne mai place ce ne arata oglinda si intram intr-o stare de anxietate. Suna cunoscut? Doctorii de la Clinica Smart Nutrition au explicat ieri legatura dintre emotii si mancare. Concluzia e simpla: trebuie sa ne gasim fericirea in alta parte
  • PiArt Vision:
  • Plurivox: Prietenii de la Mindspace ne-au invitat la o fantana de ciocolata si n-am putut refuza.  A fost cu ocazia implinirii unui an pe piata din Romania. Le uram “La multi ani” si succes pe mai departe
  • PR Beta: Suntem fericite cand clientii nostri sunt fericiti! Insidecor deschide pe 29 noiembrie, al 4-lea showroom in Timisoara. Sa fie intr-un ceas bun!
  • Prais Corporate Communications:
    • Herbalife Nutrition a lansat noul produs High Protein Iced Coffee
    • Andrei Gaman se alatura echipei FintechOS pentru a contribui la digitalizarea accelerata a bancilor si companiilor de asigurari din Europa Centrală si de Est
  • RanEvents Comm: Este timpul sa fim stralucitori! CUPIO a sarbatorit alaturi de influentatori si jurnaliști un an de succes. Prezent pe piata de 7 ani, brandul CUPIO este 100% romanesc si are in acest moment peste 10.000 de produse in portofoliu, 15 magazine, magazinul online www.cupio.ro si 11 branduri proprii.
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Vineri, la Lisabona, am continuat seria premiilor obtinute de campania #ProtectHerWings dedicata cresterii nivelului de constientizare impotriva cancerului de col uterin. De data aceasta, campania implementata de noi pentru clientul MSD Romania a fost recunoscuta drept cea mai valoroasa din zona Balcanilor, in cadrul #EuropeanExcellenceAwards. Incheiem astfel o serie de reusite pentru o campanie care, la finalul zilei, a avut un impact real si masurat in societate: a dublat numarul femeilor care se testeaza impotriva cancerului de col uterin
  • Russenart Communications desfasoara programul de educatie culinara “50 de saptamani in bucatariile lumii
  • Seven Media:
    • Vienna Tourism Board a adus la Bucuresti un pic din atmosfera spetaculoasei capitale austrice
    • Tipografia Infopress si-a consolidat pozitia de jucator-cheie pe piata din Europa, dupa ce a inregistrat exporturi de 80% din venituri
    • Dr. Denisa Zaharia, coordonator al clinicii Perfectdent, descrie provocarile si avantajele unui business orientat catre serviciile stomatologice de nisa
  • Sports Heads PRAdrian Raduta este Yamaha MX Brand Ambassador
  • The House PR Agency:
    • Teratai: un brand romanesc de bijuterii ce aduce acasa piese lucrate manual in comunitati din intreaga lume
    • Jeff, un start-up tech spaniol, ataca piata locala cu spalatorii de rufe in franciza accesate din aplicatia mobila dedicata: investitia initiala pentru un francizat porneste de la 111.000 lei. “Estimam un venit total per spalatorie de aproximativ 34.500 lei in primul an de functionare.”
  • The Public Advisors:
    • Grupul de clinici Dent Estet, controlat de MedLife, anunta afaceri de 47 mil. lei la noua luni din 2019, plus 34%. Oana Taban, CEO: Rezultatele indica o performanta dubla fata de estimarile de la inceputul anului
    • Pe usi de genul acesta intram cu jurnalistii de fiecare data cand facem pentru cei de la P3 Logistic Parks evenimente de Last Column. La ei nu taiem panglica, ci ridicam pentru prima data usile depozitelor
  • Total PR: Auchan Retail Romania deschide supermarketul Auchan Obor din Bucuresti
  • Travel Communication:
    • Daniel Truica, CEO Vola.ro, se afla in galeria celor mai admirati CEO din Romania, un top realizat de revista BUSINESS Magazin
    • Black Friday: Companiile aeriene au zboruri la pret redus pana la miezul noptii
  • TUDOR Communication:
    • 24% dintre elevii sectorului 3 ar opta pentru invatamantul profesional dual – este concluzia studiului efectuat de INACO (Initiativa pentru Competitivitate), in urma proiectului “Consiliere Vocationala cu privire la Meseriile viitorului, la invatamantul profesional si dual, pentru elevii claselor a VII-a si a VIII-a din scolile generale ale sectorului 3. Proiectul a pornit de la necesitatea de a oferi solutii la criza majora existenta pe piata muncii din Romania – lipsa fortei calificate de munca. Acest fenomen este cauzat de emigrarea masiva catre Occident, dar si de dezinteresul tinerilor pentru invatamantul tehnic, conform datelor furnizate de cercetarile INACO pentru Banca Mondiala
    • Dupa 6 ani de jurnalism a trecut la comunicare, pe care o face cu pasiune de mai bine de 8 ani. Mihaela Tudor, CEO Tudor Comunication stie ca atitudinea si valorile fac diferenta oricand si oriunde si a povestit pentru Marie Claire cum pot duce munca si determinarea orice afacere direct la nivelul urmator.
    • Camerele de garda ale spitalelor de urgenta sunt adesea supraaglomerate de pacienti ale căror probleme nu sunt foarte grave. Telemedicina este un serviciu care vine sa rezolve aceasta situatie, oferind posibilitatea ca, prin plata unei polite lunare, asiguratul sa poata beneficia de asistenta medicala telefonica non-stop. Alexandra Durbaca, director executiv Leader Team Broker a explicat la Prima Tv cum functioneaza acest serviciu, disponibil de putin timp pe piata romaneasca
    • Invatamantul profesional dual, o alternativa atractiva pentru elevii bucuresteni din sectorul 3
  • United: Consumul de peste pe piata HoReCa din Bucuresti a crescut cu circa 10% in primele zece luni din 2019
  • V+O COMMUNICATIONToyota Romania si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman continua impreuna drumul spre Tokyo 2020
  • WefflermarkRina Iordache: Un antrenament i-Body e suficient pentru a putea spune ca ai facut sport pentru o saptamana intreaga

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 25 noiembrie – 01 decembrie 2019?
  • Cele mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook in luna noiembrie 2019
  • Cele mai vizibile branduri de apa in online si pe Facebook in luna noiembrie 2019
  • Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna noiembrie 2019
  • Cele mai vizibile branduri de banci in online si pe Facebook in luna noiembrie 2019

Interviuri, opinii:

  • Petre Barbu: Un dezastru de nota 10
  • Radu Florescu: Desi prevestim moartea TV-ului, realitatea este ca acest canal creste in continuare
  • Paul Kasprovschi: Iti pasa de mine ca individ, imi pasa de tine ca formatiune politica sau ca brand
  • Alexandru Lebedev, #diez: Internetul a distrus mai multe filtre si a luat elitismul cu care se infasurau candva jurnalistii
  • Rodica Obancea si discriminarea seniorilor: Va invit sa va imaginati prin ce trece un om competent cand vede ca nu isi gaseste loc de munca
  • Mirela Oprea: Implinirea visurilor nu este chiar o chestiune de noroc
  • Alina Radu: In ultimul timp se observa o tendinta clara pentru “slow journalism”
  • Jacques Séguéla: Prea multa publicitate a omorat publicitatea
  • Costin Spiridon, un coder ratacit in advertisingul romanesc
  • Mirela Stere: Resursele umane s-au sofisticat in ultimii ani, depasind zonele clasice
  • Ar fi trebuit sa fie profesoara de japoneza, dar s-a facut designer antreprenor. Ioana Taranu despre haine vii si pisici
  • Pavel Ulici: Te folosesti ca un sadomasochist de experiente care te-au traumatizat

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.