06 – 12 iunie 2019 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (06 – 12 iunie 2019).

Lansari, campanii, stiri:

  • BDR Associates prezinta informatii de la EuroNanoForum 2019
  • Brain 4 Strategy mentioneaza Digital Communication Awards
  • BuzzStore scrie despre concursul Wellness by Oriflame
  • Caracteristic PR:
    • Magazinele mari cheltuie lunar peste 100.000 de euro in campanii de marketing online
    • Afterhills 2019 anunta headlinerii pentru cele 2 weekenduri de festival si o noua promotie la bilete
    • Florin Piersic, sarbatorit la “Serile Filmului Romanesc” de la Iasi. Actorul primeste o stea pe “Wall of Fame”
    • Evenimentul caritabil Balul de La Castel ajuta copiii cu dizabilitati
    • Festivalul din Iasi care a atras peste 100.000 de romani si straini din 41 de tari. Cum poti sa-ti duci afacerea la Afterhills
    • Sinaps: Piata serviciilor de marketing online va creste puternic in acest an, influentata de evolutia spectaculoasa a numarului de magazine online
  • DC Communication:
    • Se pregateste o expozitie dedicata ascultarii muzicii la romani, cu tot felul de piese, unele spectaculoase, altele curioase, acum in restaurare, aranjare, pregatire. Un alt fel de a privi experienta muzicala, peste timp, din casele romanilor. Muzeul Municipiului Bucuresti – Palatul Sutu va gazdui aceasta mica bijuterie pe care poate veti dori s-o puneti pe agenda experientelor din cadrul George Enescu Festival. Un pic de anvanpremiera de la domnul Adrian Majuru, directorul Muzeului Bucurestilor. #lumeainarmonie #FestivalulEnescu2019
    • Informatii pe scurt despre programul acestei editii a George Enescu Festival, pentru orientare mai usoara prin cele 23 de zile incarcate de evenimente. Veti putea gasi argumente pentru a alege cele mai potrivite reprezentatii, cele care vi se par mai apropiate, cele care va intriga, cele care raspund preferintelor. #lumeainarmonie #FestivalulEnescu2019
  • Diana Seceleanu PR: Optimizarea afacerii in cateva mutari. Gabriel Cosmescu, co-fondator EXE Software, povesteste despre cum sa te misti mai repede intr-un business cu ajutorul software-ului, care sunt pasii de urmat, dar si ce greseli ar fi bine de evitat
  • EnTourage Communications: Cu ocazia celebrarii Zilei Universale a Iei Romanesti, la 13 iunie 2019, la ora 18.00, in contextul special al exercitarii, de catre Romania, pentru prima data, a Prasedintiei Consiliului Uniunii Europene, Ambasada Romaniei in Republica Turcia va sarbatori ia romaneasca printr-o prezentare de moda inedita denumita ”SimfonIA Florilor”. Totodata, la 14 iunie 2019, la ora 10.30, consilierul cultural al Ambasadei Romaniei in Ankara si vicepresedinte al organizatiei nonguvernamentale SHOM (Spouses of Heads of Mission Ankara), doamna Lavinia Ochea, va organiza in colaborare cu fondatorul ”Flori de Ie”, Dr. Ec. Cristina Chiriac si fondatorul brandului pentru accesorii florale “Happy Forever by Andreea”, doamna Andreea Radu, cea de-a doua editie a evenimentului caritabil in sprijinul copiilor refugiatilor sirieni
  • Eva Barca: “Tosca” de Puccini, o montare intr-o componenta internationala de elita, a incheiat cea de-a treia editie a Festivalului Regal de Opera “Virginia Zeani”
  • Fantazia PR: Suntem entuziasmati sa lansam un proiect la care am lucrat cu energie in ultimele luni: Havana Gang, noua campanie de comunicare pentru brand-ul Havana Club
  • First PR AgencyCaterpillar Roadshow 2019 – Bergerat Monnoyeur remarca o maturizare a pietei de constructii de infrastructura
  • Free Communication: Studiul de caz, instrumentul de comunicare ce poate multumi si clientul, si presa. Cititi un editorial semnat de CEO-ul agentiei Industrie-Contact AG din Hamburg, membru Public Relations Global Network
  • Galeriu & Partners prezinta interviul Alinei Galeriu pentru AD Hugger
  • Golin:
    • Golin & iSense Solutions: Care sunt principalii factori de influenta si cum iau deciziile noile generatii
    • Libertatea va fi tema celei de-a 11-a editii a Festivalului de Film si Istorii Rasnov
    • Lidl, impreuna cu fanii Electric Castle, lanseaza Lidl`s Electric Kingdom Code of Conduct 2019
    • Sphera Franchise Group comunica un nou parteneriat pe piata de retail, cu hipermarketurile Cora Romania
    • V-eekend cu Clasa la TIFF. Noua Clasa V isi face prima aparitie in Romania
    • Cei cu “ADN digital”, invitati sa dezvolte aplicatii software pentru o lume mai buna
    • Mindcraft Stories”, cea mai noua publicatie romaneasca dedicata stiintei si tehnologiei
  • Graffiti PR: Tara lui Andrei are un proiect mega fain: RO SMART – competitie nationala de proiecte care prin tehnologie pot schimba comunitatile din Romania. Suna bine, nu?
  • Grayling Public RelationsGoogle Arts & Culture lanseaza expozitiile de arta a 4 noi parteneri din Romania. Muzeul National Cotroceni, Castelul Peles, Complexul Muzeal National Moldova din Iasi si Asociatia “Semne Cusute” si-au digitalizat colectiile de arta si le-au publicat pe Arts & Culture, platforma Google care ofera acces la patrimoniul istoric si cultural din intreaga lume, prin intermediul internetului
  • Image PR: Noua colectie exclusiva Grundig Massimo Bottura, in premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards
  • McCann PR: O tacere rasunatoare, dirijata spre un #StrigatdeViata
  • Media Pozitiv: Am contribuit cu bucurie la succesul unui client si partener de suflet, Crime Scene Press, la Bookfest – Salonul International de Carte 2019
  • MSLGROUP The Practice:
    • Topul statiunilor de pe litoralul romanesc
    • IKEA deschide magazinul Pallady pe 24 iunie
    • Noul CEO al IKEA South East Europe isi preia rolul
    • P&G isi uneste fortele cu Penny Market pentru a transforma o sala de clasa in a doua casa
    • FÖRNYAD, o colectie jucausa care celebreaza viata studenteasca moderna, vine la magazinul IKEA din Baneasa
    • Romania a participat pentru al treilea an consecutiv in programul international pentru copii Fotbal pentru Prietenie
    • IKEA face un pas inainte pentru o viata mai sustenabila si prezinta noi colaborari cu designeri si colectii realizate din deseuri
  • OMA Vision: Adriana Record, director executiv CCIFER, vorbeste despre Forumul #Povestilecareschimbajocul la ZF Live
  • Oxygen PR:
    • Huawei a consemnat cea mai rapida crestere a vanzarilor in primul trimestru, pe piata gadgeturilor wearable, fiind pe locul trei ca vanzari totale
    • Imagini spectaculoase surprinse in cadrul celei de-a treia etapa a Motorcycle Romanian Championship
    • Vivre s-a implicat in proiectul umanitar Bikers for Humanity pentru a reabilita 7 locuinte ce gazduiesc peste 53 de copii institutionalizati din Tulcea
  • PI 2 PR: Ce trebuie sa stie cuplurile care vor sa se inscrie in Programul National de Fertilizare (Columna Medical Center)
  • PiArt Vision:
    • László Nemes (Premiul Oscar, 2016) si Vlad Ivanov participa la lansarea filmului Apusul/Sunset (FIPRESCI 2018)
    • Dupa doua zile la turneul final al JAWC2019, copiii de la Juventus Academy Bucuresti au marcat mai multe goluri decat Nationala mare in ultimele trei preliminarii la un loc
    • S-au completat locurile la tabara de fotbal Juventus Training Camp Romania – Editia Summer 2019
    • Dosarul PR Romania despre piata muncii – punctul nostru de vedere
  • Plurivox: O seara foarte placuta petrecuta in comunitatea belgiana, la superba resedinta a Ambasadorului Belgiei in Romania. Un eveniment de networking marca Belgian Connection, care ne-a permis sa cunoastem oameni interesanti, sa revedem cunostinte vechi si sa degustam delicatese belgiene
  • Premium Communication mentioneaza #cookinginstilettos cu Chef Patrizzia Paglieri & Roxana Dumitru
  • Pure Media: Rezultate perfecte cu Ultimate Pure – cel mai puternic fier de calcat Tefal
  • RanEvents Comm:
  • Rogalski Damaschin Public Relations:
    • PROI Worldwide este reteaua cu cele mai multe agentii independente listate in Top 200 Global PR Report
    • Andrei Rosu intra in cursa pentru depasirea unor noi limite: vrea sa stabilească 3 recorduri mondiale la zborul cu balonul
  • Seven Media:
    • Agentii de turism si bloggeri de travel au sarbatorit relansarea rutelor Bucuresti Toronto si Bucuresti Montreal, operata de Air Canada Rouge si au transmis lucrul acest in cel mai fain mod, printr-o seara culinara, la Culinaryon
    • Happy Tour a prezentat Disneyland Paris la evenimentul Forbes Kids
    • Ana Smadeanu, managing director la Seven Media, a vorbit intr-un interviu la stirile PRO TV despre impactul pe care il are social media in alegerea destinatiilor de vacanta
    • Tenerife, Kalamata si Mykonos sunt destinatiile cele mai cautate pentru aceasta perioada, a declarant Ana Goicea, director la Cocktail Holidays, intr-un interviu la emisiunea “Vorbeste Lumea”
  • Sunshine Digital: Acum un an lansam Fundatia Groupe Renault Romania intr-un spatiu special din Bucuresti, inconjurati de emotii, entuziasm, mai multe raze de soare si mai putini nori decat azi si cu multe planuri pentru viitor. Un an mai tarziu, suntem tot aici, comunicand proiectele de sustenabilitate, incluziune, arta si cultura ale Fundatiei Groupe Renault Romania. Multumim pentru colaborare si la multi ani!
  • The House PR Agency a organizat un eveniment de promovare a unei destinatii exotice: Goa, India
  • The Public Advisors: Un eveniment incheiat cu succes. Despre rezultatele anului financiar 2018, previziuni pentru anul in curs dar si despre proiectele pe segmentele de business s-a discutat ieri in cadrul conferintei de presa Daikin Romania. Am fost inconjurati de arta in Galeria ArtHalle
  • Total Public Relations:
    • Cool Surprise, figurinele colectionabile lansate de Auchan cuceresc copiilor
    • La multi ani! TotalSoft implineste 25 ani si inregistreaza in 2018 o cifra de afaceri de 19 milioane de euro
    • Auchan si Itsy Bitsy au sarbatorit Ziua Copilului si au premiat familiile care fac miscare in aer liber
    • Endava vinde divizia de fintech catre Worldpay
    • Luna aceasta, la HORNBACH, e vremea gratarelor
  • Travel Communication:
  • Tudor Communication:
    • Dupa succesul primei sale povesti, Maya the Mouse, Daniel Kearvell, CEO-ul DHL, a lansat a doua carte pentru ajutorarea copiilor saraci, Sophia the Starfish. Banii stransi din vanzarea volumului vor ajunge, ca si prima oara, la Te Aud Romania, o organizatie non-guvernamentala care are in grija peste 2000 de copii din medii defavorizate
    • Incepand de vineri, 14 iunie, plata cu cardul va fi posibila si la piata. 30 de tarabe din Piata Cibin din Sibiu vor fi dotate in premiera cu POS, pentru a sustine accesul cat mai facil la hrana proaspata si sanatoasa. Proiectul este dezvoltat de MasterCard, in colaborare cu Asociatia Administratorilor de Piete din Romania (AAPR) si Patria Bank, si beneficiaza de sustinerea Primariei Sibiu
  • UnitedAegon Romania introduce în portofoliu o asigurare pentru servicii medicale

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • 4 oameni s-au uitat la fix. Era 11.22
  • Corina Barladeanu: Platformele educationale ale Universitatilor trebuie sa se adapteze si sa ofere cat mai multe solutii pentru dezvoltare profesionala
  • Liviu David intra in Pauza de Publicitate: As vrea ca reactia celor care o citesc sa fie la fiecare pagina “haha, are dreptate”
  • Rares Petrisor: Ceea ce nu reuseste, inca, scoala este sa incurajeze studentii sa urmeze diverse vocatii
  • Simona Simon, jurat Cannes 2019: Tot procesul presupune multe ore de munca dupa program si aliniere la o mantra comuna cu restul juratilor

Evenimente, conferinte:

  • Over4 #Build4Better –  Sustine echipa Romaniei la competitia internationala de case solare Solar Decathlon Europe2019 editia Ungaria

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.