25 – 31 august 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (25 – 31 august 2016).

Lansari, campanii, stiri:
  • Arena Communications: Ne bucuram sa promovam locatii de exceptie, precum Danubius Health Spa Resort Bradet si Sovata
  • Caracteristic PR anunta ca Floraria Magnolia deschide un nou magazin in centrul comercial ParkLake si estimeaza vanzari de peste 10.000 de euro in prima luna. Agentia mai face cunoscut si faptul ca Romania este piata cu una dintre cele mai rapide cresteri pentru ABC Data DistributieRTB House si OLX.ro: Factorii de baza ai unei colaborari de succes
  • Chapter4 prezinta Executive MBI Trend Report: Brandurile ofera clientilor posibilitatea de a conecta realitatea la lumea digitala
  • Conan PR promoveaza Design and After si Dino Parc Rasnov
  • Confident.Communications: “Limbile exotice sunt mai bine platite, iar tinerii au mai multe oportunitati de angajare in multinationale. Totodata, un traducator sau interpret care cunoaste limba engleza si o limba rara are mai multe sanse sa se angajeze intr-o firma de traduceri sau intr-o companie multinationala si este mai bine cotat pe piata muncii“, a declarat Aura Ipate, director general al Centrului de Limbi Straine A_BEST, pentru Ziarul Financiar
  • Daescu Bortun Olteanu a semnat si in acest an comunicarea pentru Ideo Ideis, festival de teatru tanar ce se desfasoara anual la Alexandria. Agentia precizeaza ca adidas lanseaza o noua gama atletica, construita pentru concentrare. RGDA organizeaza Indie Pitch, un exercitiu creativ pentru dezvoltatorii independenti de jocuri
  • DC Communication: Vineri incepe la Tulcea cea de-a VI-a editie a RowmaniaFest – Festivalul International al Barcilor cu Vasle. Agentia celebreaza cei 10 ani de Goldplast
  • EnTourage Communications: Purifica-ti organismul cu ajutorul alimentelor functionale (Evital)
  • Garajul de PR este partener media al conferintei #EleAuReusitLisabona. Antreprenori romani pe scena businessului international din Dubai
  • Golin: Din statiile OMV, direct pe pista circuitului de la Nürburgring, prin intermediul carduluiMastercard
  • Graffiti PRNescafe® Dolce Gusto® si will.i.am sarbatoresc reinventarea clasicului prin creativitate
  • McCann PR: Astazi suntem de doua ori bucurosi – o data pentru ca sustinem un proiect atat de frumos ca Festivalul Ambasadelor si, apoi, pentru ca #lucrurilesimple se impletesc intotdeauna firesc. Proiectul #DupaNoi a fost ales Ambasadorul Sustenabilitatii in cadrul editiei din acest an! Great and rewarding news!
  • Media Pozitiv iti aduce noutatile saptamanale din domeniul marfurilor (Saxi Bank). Agentia recomanda articolul “How to Maximize Your Company’s Public Relations
  • BADSI pune in miscare noua comunicare de brand alaturi de agentia de marketing public relationsMore than Pub. Toamna se numara noile oportunitati de cariera la Institutul de Marketing
  • MSLGROUP The Practice anunta ca Samsung lanseaza Gear S3
  • Naked PR il anunta pe Jonah Sachs, unul dintre cei mai importanti oameni de marketing, la The Power of Storytelling, 14-15 octombrie
  • OMA Vision recomanda articolul “A Harvard psychologist reveals the biggest reason people don’t achieve their goals
  • Oxygen PR: Cu noua campanie #Nestle, “Castiga o vacuta“, iubitorii unui mic-dejun cu lapte si cereale pot castiga necesarul pentru un an intreg! Mai multe info pe www.win-a-cow.com
  • PI 2 PR ii sarbatoreste pe cei 3000 de rezidenti Greenfield Residence
  • Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Minnie Psychological Center, Elite Business Women, pentru psihologul Plesea Alexandru, Restaurant IntegraApprod, LevelUp Vision. Agentia anunta cu bucurie finalizarea cu succes a campaniei umanitare pentru Karina
  • PR Beta: Comunicarea evenimentelor pe Facebook
  • Prais Corporate CommunicationsUber devine una din cele mai ieftine optiuni de a te deplasa prin Bucuresti
  • RanEvents Comm:”Pete si dragonul”, o productie magica la standardele publicului de azi. Pandora a deschis magazine in ParkLake, dar si in Plaza Romania
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Si…. primul Leu de Aur ajunge, in sfarsit, in jungla noastra!
  • Russenart Communications prezinta grupul de magazine Basarabia – pentru nostalgici. Agentia scrie si despre ultimele 2 sesiuni de traininguri Buticul de PR 2016
  • Thinker Media: QNAP adauga tehnologia Virtual JBOD in noul sistem QTS 4.2.2
  • Travel Communication prezinta oferta Air France – KLM. Agentia mai scrie si ca Eturia este partener al proiectului Wall-Street.ro PRO
  • United recomanda concluziile unui studiu in care 300 de specialisti in PR si jurnalism vorbesc despre provocarile celor doua profesii, ce cred cu adevarat unii despre altii si cum considera ca s-ar descurca de partea cealalta a baricadei. Agentia mentioneaza ca lantul de restaurante “Spartan” se extinde in Mega Mall si prognozeaza vanzari de 600.000 euro in primul an
  • V+O Communication: Copiii fac fata mai usor provocarilor noului an scolar cu ajutorul vitaminelor si mineralelor Nutrilite
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Oana Boca: Intelectualul, in calitate de lider de opinie, pare sa fi pierdut teren. In umbra sa au crescut «intelectualii» virtuali, personaje care cunosc foarte bine conditia digitala
  • Alin Boeru: Vrem sa ne pozitionam ca un script-tank, fiind capabili sa scriem si sa coordonam proiecte cinematografice incepand din faza de idee si pana la marketing
  • Gabriela Nanu: Avem un plan. La aproximativ 3 revizii, ne intalnim fata-n-fata cu clientul ca sa vedem unde se rupe firul
  • Daniela Nedelschi: In Elvetia franceza, publicitatea de baza este informativa, nu neaparat si creativa
  • Din cartea nescrisa a lui Mugur Patrascu, publicam capitolul “Feedback. Asa NU”
  • Toma Patrascu: Imi pare rau sa o spun, dar oamenii nu sunt obisnuiti sa gindeasca, sa-si puna intrebari, sa incerce sa gaseasca raspunsuri la ele
  • Jonah Sachs: De ce conteaza povestile in marketing
  • Flavius Veliciu: Una din cele mai mari provocari ale agentiilor de provincie sau ale agentiilor mici: sa demonstreze mereu ca ceea ce ofera este la acelasi nivel calitativ din agentiile globale
  • GamingSir: Am facut level-up si, de la o pagina de Facebook, ne-am transformat intr-un portal de content cu intentii serioase
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.