21 – 27 septembrie 2017 – Saptamana aceasta in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (21 – 27 septembrie 2017).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR:
    • Un studiu global identifica trei tipuri caracteristice de consumator si oportunitatile prin care tehnologia si personalizarea pot sa revigoreze experienta de vanzare
    • Fabrica Bergenbier din Ploiesti isi deschide portile in aceasta sambata
    • Oracle anunta noi solutii care transforma modul in care clientii cumpara si consuma cloud
  • Caracteristic PR:
    • RTB House: segmentarea utilizatorilor online sporeste eficienta campaniilor de retargetare
    • GECAD NET intra in familia Bittnet si formeaza primul integrator IT de 10 milioane euro listat la bursa
  • Conan PR: Cand toti ceilalti colegi sunt la birou si se pozeaza cu Andi Vasluianu, noi organizam evenimente de succes alaturi de Globalworth
  • Confident PR: Mantor a obtinut autorizatia de constructie pentru complexul rezidential Trastevere
  • Creative Business ManagementAntonio Zarnescu, un trainer de vanzari care scrie catrene cursantilor
  • Creative IdeasFinn Crisp, campanie prin care incurajeaza conceptul de healthy snacks la birou
  • CreativeHUBADATA implementeaza standardele SD A1 si V10/V30 pe cardurile Premier si Premier Pro
  • EnTourage Communications: Bicicletele electrice romanesti Bizze, moderne si fiabile, se lanseaza oficial in Romania, la Targul de Biciclete Bucuresti
  • FabricaDePROne United Properties – crestere de capital
  • First PR:
  • Golin:
    • LIDL inaugureaza un magazin in Bucuresti
    • Lidl, impreuna cu clientii sai, doneaza 250.000 de euro catre programul national Teach for Romania
    • Hai sa-ti spun o poveste. E despre tine (Cinema VR)
    • Groupama Asigurari a achitat in avans 240.000 lei unui grup de companii din Maramures afectate de furtuna de saptamana trecuta si 790.000 lei, plati partiale, pentru persoanele fizice care au avizat daune provocate de aceleasi evenimente
    • Carlsberg lanseaza in Romania o noua sticla de 660 ml cu capac filetat, perfecta pentru a fi savurata impreuna cu prietenii
    • Politia Romana si Lidl dau “Verde la educatie pentru circulatie” printr-o noua lectie de educatie rutiera
    • Golin afla ce conteaza cu adevarat pentru romani. Rezultatele studiului Bold by Lowe Group si iSense Solutions despre relevanta brandurilor
    • HISTORY prezinta o serie dedicata automobilelor – “Masinile simbol ale Americii”
  • Graffiti PR promoveaza noile produse Pantene
  • Grayling Public Relations:
    • MOL Romania majoreaza la 400.000 de lei fondul alocat ONG-urilor in cadrul celei de-a 9-a editii a Programului MOL pentru sanatatea copiilor
    • Grupul MOL lanseaza un program pentru start-up-urile inovatoare
  • Image PR: Colegul nostru, Adrian Dumitru, a fost in direct la Radio Romania Actualitati pentru a vorbi despre fenomenul fake news in contextul furtunii atat de intens discutate in online si nu numai
  • Infinit PR & Events: Experienta nostra la European Plastic Surgery Research Council 2017
  • Links AssociatesUp Romania aniverseaza 15 ani de activitate in Romania
  • Make Sense PR desfasoara o campanie de informare privind depistarea la timp a cancerului localizat in zona capului si a gatului
  • McCann PR:
    • Compania Nokian Tyres a fost inclusa in Dow Jones Sustainability World Index
    • Amigo Fusion – Cea mai recenta inovatie dedicata pasionatilor de cafea prajita si macinata
  • Media PozitivBanca Generali si Saxo Bank incheie un parteneriat exclusiv pentru accesul la tranzactionare pe pietele globale
  • MSLGROUP The Practice:
    • AVON implineste 20 de ani de cand sarbatoreste frumusetea femeilor
    • Samsung urca pe pozitia 6 in topul celor mai valoroase branduri din lume
  • OMA Vision anunta incheierea Festivalului George Enescu, editia 2017
  • Oxygen PRGrand Cinema & More continua parteneriatele exclusive cu cele mai importante evenimente in stagiunea culturala 2017-2018
  • PI 2 PR: Studiile arata ca 41% dintre utilizatori sunt de acord cu faptul ca #socialmedia ii influenteaza in alegerea unui doctor, spital sau servicii medicale (infografic)
  • PR Avenue:
    • Toamna – anotimpul perfect pentru o noua pereche de ochelari de vedere sau lentile
    • Copilul tau isi poarta autenticitatea la scoala, in haine urbane de la Mr. Pich
    • Ajuta-ti copilul sa-si dezvolte independenta. Vino cu el la Gymboland
  • PR Beta: Informatii despre peste 5.000 de programe de studiu, pe 10 octombrie la RIUF Timisoara
  • Prais Corporate Communications: Incepem in curand cu noile materiale SETS2020!
  • Premium Communication:
    • Xerox lanseaza proiectul Set the Page Free, in colaborare cu autori din intreaga lume
    • 20 de ani de servicii Xerox in Romania
  • PRSteps:
    • Fitbit anunta deschiderea platformei pentru dezvoltatori
    • In luna septembrie, mamele au ales sa cumpere online haine pentru copii
  • Pure Media: Curatenia de toamna incepe cu Rowenta In sezonul rece caldura vine de la Brico Depot
  • RanEvents Com:
    • Colectia Primavara-Vara 2018 Ermanno Scervino
    • Un nou eveniment marca Avincis: Poeta Tess Gallagher a lansat, in premiera, in Romania, un nou volum de versuri
    • Olivia Palermo in tinute MAX&Co. la Milan Fashion Week
    • Febra Lalelelor“: un film ca un tablou olandez
    • Starbucks Romania intampina toamna cu noi bauturi si deserturi de sezon
  • ROGALSKI Damaschin Public Relations:
  • Russenart Communications: Reteta olteneasca: Mancarea Pandurilor
  • Smart Point Consulting:
    • Fashion Days a inregistrat o cifra de afaceri de 119 milioane de lei in Romania, in primele opt luni ale anului
    • UPS lanseaza UPS Returns Manager, un instrument online gratuit pentru gestionarea retururilor
  • SwissPlan.biz:
  • The House PR Agency mentioneaza Seminis Romania si Larisa Dragna
  • The Public Advisors:
    • 2.000 de oameni au participat la showroomul “Barrer Test Mobil
    • Primul ONG care se implica ACTIV in lupta împotriva contrabandei
  • Thinker Media:
    • ASUS a lansat routerul RT-AC86U
    • ASUS a lansat telefoanele ZenFone 4 in Europa
  • Tonic Advertising:
    • Tratament tintit 5 in 1 pentru tenul gras, cu probleme
    • Noua gama Apivita pentru ingrijirea parului. Nevoile tale. Solutiile noastre
  • Total PRFlorideLux: Formarea unui florist dureaza cel putin 3 luni, iar investitiile in training-uri depasesc 2.000 de euro
  • Travel CommunicationAir France sustine participarea veteranilor de razboi romani care participa la Jocurile Invictus din Canada. Agentia prezinta solutiile pentru recuperarea biletelor de avion, in scandalul momentului
  • V+O Communication: “Daca toti banii mei ar fi 20 de dolari, de 2 dolari as cumpara creioane si de 18 dolari as face publicitate la ele.” Invatam zi de zi noi metode pe care le presaram in #formulaVplusO, de aceasta data, din cuvintele lui Henri Ford.
  • Vando:

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 18 – 24 septembrie 2017?
  • The CSR Agency anunta lansarea primului raport non-financiar conform Standardelor Global Reporting Initiative (GRI)
  • Cine sunt castigatorii competitiei JCI Ten Outstanding Young Persons

Interviuri, opinii:

  • Casey Rand (Droga5): Sper ca vom pleca cu totii mai inspirati, urniti sa facem ad-uri mai bune. Asta e sensul festivalurilor de creatie
  • Adrian Despot: Uneori, relatia mea cu muzica este atat de intima si de intensa incat simt ca daca as vorbi despre asta, as trece usor drept un nebun
  • Ciocolata, ceai si munca. Drumul spre medaliile internationale la mate ale Simonei Diaconu
  • Ioana Marzac-Sigarteu: Pe termen mediu, sper sa ducem proiectele de succes din Romania si in tarile invecinate

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.