13 – 19 iunie 2019 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (13 – 19 iunie 2019).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PRBucharest PRIDE 2019: #loveforall intre 14 si 24 iunie
  • BDR Associates: Catalina Stan Rousseau – Atitudinea conteaza – Temeraria
  • Brain 4 Strategy:
    • Copiii au muls vaca #NapolactBIO la Zurlandia intr-o competitie distractiva cu echipe formate din parinti si copii
    • Ana-Maria Diceanu (Brain 4 Strategy) si Adina Vlad (Unlock Market Research) au prezentat la conferinta MRMW din Amsterdam studiul realizat de Unlock despre fake news. Studiul a fost facut pentru proiectul de Media Literacy, Gaina care a nascut pui vii
    • Peste 1000 de elevi au vizitat in acest an scolar cele doua fabrici din Targu Mures si Cluj ale FrieslandCampina Romania si au vazut cum se fac iaurtul, laptele, telemeaua
  • BuzzStore: Calciu marin si vitamina D Wellness by Oriflame este o cale simpla de a-ti completa alimentatia cu mineralele de care organismul are nevoie pentru a mentine densitatea optima a oaselor si sanatatea dintilor
  • Caracteristic PR:
    • Balul de La Castel a adunat peste 120.000 de euro pentru copiii aflati in dificultate din zona Moldovei
    • Mihaela Ganciu: Oricine are o poveste despre care merita sa auzi #oameniFapte
    • Aflat la “Zilele filmului romanesc”, editia 2019, Florin Piersic a fost primit la Iasi ca un adevarat superstar. Cu multa bucurie si emotie a primit prima stea pe “Pleiada wall of fame”, iar drept multumire, a plantat un piersic in gradina din fata hotelului Pleiada Boutique Hotel
  • Confident.Communications: Firmele care nu au o politica a spatiului de lucru flexibil risca sa piarda cei mai buni angajati
  • Creative Business Management: Summer Sale, 15 sesiuni de training cu reducere de 30%
  • DC Communication mentioneaza Festivalul Filmului European la Bucuresti,  11-23 iunie 2019
  • Diana Seceleanu PR45 de secunde despre emotie, determinare si sustinere. Alina Rotaru la Innsbruck, in fata a mii de oameni
  • EnTourage Communications recomanda articolul “The Best Business Strategy No One Talks About
  • Fantazia PR: HYPSO > (lat.) > (gr.) hupso= inaltime, elevatie. HYPSO25 > 25 metri elevatie deasupra marii. In inima Constantei, un nou concept de bistro inspirat de misterele marii, ne-a provocat sa fim creativi in lumea digitala. Ii uram bun-venit lui Hypso25, bistro marin steampunk, in social media!
  • First PR AgencyBrother sustine activitatile de protectie a mediului
  • Golin:
    • Grupul Sphera isi extinde reteaua de restaurante KFC pe teritoriul international si anunta o noua deschidere in Italia
    • Din 25 iunie, HISTORY transmite in exclusivitate, un nou serial:”In cautarea chihlimbarului, aurul baltic”
    • Mercedes-Benz si TIFF – experiente conduse de emotie si inteligenta, la editia de majorat a festivalului
  • Goya PR: Tranzactie: Grupul Neogen a preluat 9,4% din actiunile Sailo.com, echivalentul Airbnb pentru ambarcatiuni, evaluat la peste 9 milioane de dolari
  • Graffiti PR:
    • Cand adaugi “impact în business” in mindset-ul de PR, poti ajuta la consolidarea brand-urilor de succes. Feeling #proud de clientii nostri, Dacia si OMV Petrom, care sunt in top 5 branduri romanesti anul acesta
    • Increderea in sine este un must-have pentru orice fata. Saptamana trecuta am organizat un nou Atelier al Increderii impreuna cu Always Romania, unde am discutat despre cariera, dar si despre igiena feminina. #CaOFata
  • Headsome Communication: Interviu cu Claire North, autoarea romanelor “Primele cincisprezece vieti ale lui Harry August” si “Atingerea”
  • McCann PR: Internet’s residency exam – nominalizare la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. O campanie a Retelei de sanatate Regina Maria,McCann PR & McCann Worldgroup
  • MSLGROUP The Practice:
    • Studiu: 90% dintre romani au cel putin o vacanta in timpul anului
    • Mai sunt doua saptamani in care Femeile din Stiinta se pot inscrie in programul de burse private L’Oréal – UNESCO
  • Naked PR recomanda articolul “Don’t Sacrifice Human Relationships in the Name of Digital Transformation
  • Natural Public Relations: Suntem gata cu interviurile Temeraria. Puteti citi despre proiect si le puteti urmari pe site
  • CCIFER: La sfarsitul acestei zile lungi, multumim tuturor partenerilor care ne-au sustinut in acest proiect. Un gand special pentru OMA VISION alaturi de care am construit Povestile care schimba jocul. Forum economic franco-roman. Pentru ca puterea este in noi si schimbarea vine din interior
  • Oxygen PRHuawei si cuplul Alexia Eram & Mario Fresh te provoaca. Intra in competitie si poti aparea pe cel mai mare afis stradal fotografiat in intregime cu un smartphone
  • PiArt Vision:
    • Programul Stomacare continua la Cluj. 60 de asistenti medicali vor participa pe 21 iunie, la Cluj-Napoca, la cel de-al doilea training in Stomaterapie derulat in cadrul Programului National Stomacare, un program de educare si informare in vederea ingrijirii stomelor si a cresterii calitatii vietii pacientului operat de cancer de colon.  La Programul Stomacare au aderat pana in prezent 30 de manageri de spitale din Romania. Felicitari, Andra Stoian, si echipei Medical Express
    • Actorul Vlad Ivanov acorda interviuri in ziua avanpremierii filmului Apusul/Sunset (FIPRESCI 2018), in care are rolul principal masculin. Filmul este regizat de László Nemes (Oscar pentru cel mai bun film intr-o limba straina Son of Saul)
  • Plurivox: Dezvoltatorii imobilari, reprezentantii Guvernului si ai administratiei locale vor dezbate proiecte si modele de dezvoltare urbana sustenabila, analize de piata, rapoarte si studii la evenimentul de business “Orasul meu – Acasa si la birou“, organizat in data de 27 iunie, la Bucuresti, de Agentia de presa News.ro, Team Innovation Media si Agentia de PR si comunicare Plurivox
  • Premium Communication: Redeschiderea showroomului Lamborghini Bucuresti, o veritabila.EVOlutie
  • Pure Media: Air Force Flex – cel mai jucaus aspirator vertical de la Rowenta
  • RanEvents Comm: Romania este frumoasa. Peisaje ce-ti taie respiratia au fost vizitate si admirate la Crama Avincis. Iar fotografiile spectaculoase realizate de Vlad Eftenie au captat bucuria invitatiilor si frumusetea locului
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Ziua Mondiala a Donatorului de Sange, sarbatorita prin rock. Campania “Romania are sange de rocker” a adus cu aproape 800 de pungi de sange mai mult, in luna mai, la Centrul de Transfuzie Bucuresti – echivalentul a 1.600 de vieti salvate
  • Seven Media:
    • Jurnalisti si influenceri au strabatut insula Rodos si s-au bucurat de soare si de ospitalitatea greceasca, o calatorie marca Cocktail Holidays
    • Cand vine vorba despre sport, iesenii sunt printre campionii retelei 7card. Peste 7.000 de angajati din judetul Iasi, abonati ai retelei nationale 7card, au facut anul trecut 210.000 de ore de miscare, echivalentul a 8.750 de zile, respectiv 24 de ani
  • Sunshine Digital: Ieri am terminat programul mai devreme cu 2h si ne-am indreptat spre Gunpro Shooting Range pentru a experimenta ce inseamna sa tragi cu arma. Pare că ne-am descurcat destul de bine pentru un first time. Doza de adrenalina
  • The Public Advisors: La final de an scolar, colegii nostri de la Asociatia pentru Combaterea Traficului Ilicit “Viitorul” s-au intalnit cu 150 de elevi de la 4 licee din Constanta si le-au transmis mesajele companiei Fii tu! Fii original! La evenimentul de la Prefectura Constanta au participat si reprezentanti ai Garzii de Coasta, ai Directiei Regionale Vamale, ai ANPC si ai autoritatilor locale. Mai multi elevi au reusit sa recunoasca produsele originale de cele contrafacute si au obtinut diploma de Ambasador Activ
  • Total Public Relations:
    • RE/MAX Romania se extinde cu 7 birouri, toate achizitionate de un antreprenor roman, rezident in Portugalia
    • foodpanda recomanda topul alimentelor care stimuleaza memoria si concentrarea
    • Sunimprof Rottaprint, una dintre afacerile de succes, a investit constant in cele mai noi tehnologii si cu ajutorul fondurilor europene. Un material marca StirileProTV
    • LifeBox lanseaza LifeBox Kids, un meniu special dedicat copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 14 ani
    • Inspiratie de la HORNBACH pentru amenajarea unui balcon
    • Camionul Inovatiei, parte a evenimentului clientului nostru SAP, si-a deschis usile dis de dimineata pentru o sesiune dedicata presei. Jurnalistii au putut descoperi cele mai recente proiecte si inovatii tehnologice dezvoltate de SAP. Totul intr-un mediu high-tech alternativ, creat in interiorul unui camion
    • Joi, 20 iunie, SAP are o sesiune dedicata publicului larg. Detalii aici
  • Travel Communication:
  • Tudor Communication:
    • Mihaela Raluca Tudor este nominalizata de revista Capital la Top Manageri din Romania, la categoria PR, alaturi de nume mari din domeniu
    • Tudor Communication a asigurat serviciile de PR pentru lansarea platii cu cardul in Piata Sibiu, din Cibin, un eveniment in premiera organizat de Asociatia Administratorilor de Piete din Romania, Mastercard si Patribank
    • CEO-ul DHL, Daniel Kearvell, si-a lansat a doua carte pentru copii, Sophia the StarFish, o fabula in versuri. Banii stransi din vanzarea volumului vor ajunge la Asociatia Te Aud Romania

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Petre Barbu: In “Primul an de marketing”, Romania arata ca o tara flamanda de libertate, de bunastare, de idei si planuri
  • Florin Dumitrescu si Retorica Sloganului: A murit publicitatea-revelion. Acum are de facut ceva mult mai basic: sa vanda, nene!
  • Lucian Ionescu, mesterul de lumi real-imaginare
  • Koncept Advertising, un business clujean plecat din productie publicitara

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.