01 – 07 decembrie 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (01 – 07 decembrie 2016).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Sanatatea si educatia copiilor din Romania raman aspecte prioritare in orice moment al anului. Pana la alegerile parlamentare, haideti sa atragem atentia candidatilor asupra celor ce trebuie duse la indeplinire. Semneaza si tu cele doua scrisori prin care Salvati Copiii Romania cere Parlamentului Romaniei si viitorului Guvern sa faca schimbarile de care multi dintre copiii din Romania au nevoie #voteazapentrucopii
  • BDR Associates: Peste 2000 de branduri intra in atentia Superbrands la lansarea noului Program pentru Romania
  • Caracteristic PR: Expozitie la F64: Romania prin ochii lui Sebastian Vasiu
  • Cohn and Jansen JWT: Hope and Homes for Children Romania te invita sa donezi ce economisesti atunci cand postesti, pe RostulPostului.ro
  • Conan PR: Povestea Adesgo continua. Atunci in paginile Revistei Viata Sociala C.F.R, acum in paginile Revistei Biz. #Ades90
  • Confident.Communications recomanda articolul “Piata de private debt va ajunge la un miliard de euro in urmatorii cinci ani in Romania
  • Free Communication face trimitere catre campania #HappyLaJob: Un demers pentru fericire-n Univers (ejobs), campanie ce reprezinta o initiativa strategica ampla pentru cresterea nivelului de fericire fata de viata profesionala din Romania
  • Galeriu & Partners PR: Anul acesta, cadoul de Mos Nicolae poate fi sub forma de #elegantalacutie. Un ghid util de la Floraria Mobila – Florarie Online
  • Golin, cea mai puternica agentie de PR in social media & digital in 2016. Agentia scrie ca Farmec estimeaza vanzari cu 30% mai mari fata de anul trecut pentru ofertele speciale de sarbatori
  • Grayling Public Relations prezinta raportul “La ce s-au uitat romanii pe YouTube in 2016” si anunta ca Discovery Channel difuzeaza documentarul “Fidel Castro: Cel mai urmarit om al planetei”
  • McCann PRFederal-Mogul Motorparts anunta modificari in conducerea companiei. Agentia aminteste si de clientul sau, UPC
  • Media PozitivStirile false: problema tuturor
  • Mirrors PR prezinta interviul cu pictorul Aidan Andon, cu ocazia Zilei Nationale
  • More Than Pub ofera sfaturi despre ce se poate incropi din preparatele pe care credeai ca nu le mai mananca nimeni din familie (conservele Eva)
  • MSLGROUP The Practice recomanda articolul “The 20 Most Viral Ads of 2016
  • Naked PR: “Intotdeauna am fugit de parfumurile noi. Ah, sigur, exista si exceptii. Dar majoritatea aromelor lansate in ultimii 30 de ani nu au forta, nici personalitate, cel putin din punctul meu de vedere. Principala calitate a unui parfum este aceea de a te imbraca. Un parfum trebuie sa te descrie, mai bine decat ar face-o cea mai buna prietena.” Maurice Munteanu – workshop “Stil de marca personala
  • OMA Vision: Suntem onorati ca am putut acorda sprijin initiativei Daruieste Viata la finalizarea lucrarilor pentru sectiile din doua spitale pentru copiii, cel de oncologie din Brasov si cel de urgenta din Timisoara
  • Oxygen PR distribuie postarea clientului sau, Huawei Mobile despre cel mai mare #selfieromanesc, pe care l-a facut impreuna cu fanii
  • PI 2 PR recomanda cu bucurie articolul “Financial Times Business School Ranking: WU placed 43th” (WU Executive Academy)
  • Plus Communication anunta ca in luna noiembrie a stabilit un nou record, a reusit sa stranga donatii de 111.408 Euro, a preluat 6 cazuri si a sprijinit financiar tratamentele pentru 4 copii nascuti cu malformatii grave. Agentia desfasoara in continuare campania umanitara pentru Agnesia si asigura relatiile cu mass media pentru Purna Yoga Academy si pentru Asociatia Romana de Hipnoza
  • PR Beta: Alaturi de partea de strategie si de implementare, un rol important in comunicarea business il are partea de consultanta. Ne bucuram ca avem ocazia sa lucram cu una dintre companiile care au descoperit importanta unei altfel de perspective, ONV LAW
  • Premium Communication: Cu Loredana la sesiunea de autografe din Flanco Promenada #sentimente #pesteasteptari
  • PRSteps scrie despre un proiect ambitios: Fintech OS, o solutie gandita pentru companiile din domeniul financiar marca Softelligence Romania. Agentia transmite felicitari clietului sau, Avangate BV
  • RanEvents Comm anunta ca prietenii Starbucks s-au reunit pentru a sprijini Special Olympics Romania. Paharele desenate de Bogdan Nicolai au fost licitate si banii stransi au fost donati organizatiei Special Olympics, care se ocupa de reintegrarea persoanelor cu dizabilitati intelectuale, incurajand comunicarea prin sport. Agentia promoveaza filmele “Allied“, “Vaiana” si “Fondatorul“. In aceasta saptamana, agentia RanEvents Comm este mentionata in contextul campaniei “De ce sa votez? – Votez ca sa nu emigrez!”
  • Russenart Communications anunta lansarea unui nou magazin traditional din grupul Basarabia
  • Travel Communication: Potrivit unui studiu realizat de HotelGuru.ro, tot mai multi romani isi planifica o vacanta de tip city-break pentru perioada urmatoare. Sibiu, Brasov, Sighisoara si Cluj-Napoca sunt cele mai cautate orase din tara de catre turistii romani
  • United propune o perspectiva interesanta asupra utilizarii SEO in activitatile de PR
  • Vitrina Advertising: De Ziua Nationala, agentia a raspuns provocarii Mannequin Challenge. Parcul tech Liberty Technology Park Cluj aniverseaza trei ani de existenta si trece in urmatoarea etapa de dezvoltare

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Petre Barbu: Viata ca o spaga
  • Maria Desmirean despre cum a transformat povestea politistului Marian Godina in bestseller
  • Catalin Ionascu: In urmatorii 5 ani un copywriter va trebui sa isi adapteze textele pentru materiale vizuale de consum rapid
  • Bogdan Tomoiaga: Cred ca avem una dintre cele mai frumoase meserii din lume

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.