Laptele si nesiguranta romanilor – analiza Rogalski Grigoriu in social media

social media, Zelist Research Add comments

60% dintre consumatorii romani, nesiguri pe laptele din comert.

Conform unei noi analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations, increderea romanilor in laptele din comert a scazut in urma mediatizarii intensive si comunicarii precare pe tema laptelui suspectat de contaminare cu aflatoxină. Astfel, doi din cinci consumatori au declarat că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptamana, iar 88% spun ca au auzit despre acest subiect.

Conform datelor ZeList Monitor, subiectul a creat in mediul online un numar total de 1.588 de apariții (stiri si comentarii) la care au fost potențial expuși 3,3 milioane de oameni. Cele mai de impact surse online, conform ZeList Monitor, au fost mediafax.ro, stirileprotv.ro si adevărul.ro. Subiectul a avut un varf de apariții in presa online în data de 13 martie 2013, cand a fost destituita conducerea ANSVSA, in timp ce in social media a avut doua perioade mai intense: pe 7 martie 2013, cand au aparut primele stiri despre laptele contaminat, si pe 11 martie 2013, csnd a fost anuntat al doilea lot de lapte retras.

Va invitam sa consultati intreagul comunicat aici.

Comments are closed.