14 – 20 mai 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (14 – 20 mai 2015).
Lansari, campanii, stiri:
  • Enel a lansat platforma „Factura pe intelesul tuturor”, prin care ofera clientilor sai explicatii despre modul in care este compusa factura de energie electrica
Statistici, topuri, trenduri: 
Interviuri, opinii:
  • Iulian Barbulescu: Tu ce crezi, Radu, de ce dau oamenii share unui viral?
  • Adela Dan: Responsabilitatea consumatorului nu ar trebui sa aiba limita, iar cea a advertiserului ar trebui sa se trezeasca atunci cand vorbeste cu minori
  • Bogdan Enoiu: Mizam pe o crestere de 3-5% in 2015. Speram ca se va simti ca nu este an electoral
  • Moshe Greidinge: Pregatim investitii de peste 100 mil. euro”, dar si cum 2015 va fi unul dintre cei mai buni ani de pana acum pentru industria cinematografiei
  • Cristian Lupsa: Cred ca prin jurnalism poti vedea orice lume iti doresti. E unul dintre privilegiile acestei meserii
  • Katie Paine: PR Measurement needs more in-house PR activists to start a conversation with their bosses on what best defines the PR success
  • Matei Psatta: Intelegerea consumatorului se refera la valorile si comportamentul lui in viata de zi cu zi, nu doar la cum iti foloseste produsul
  • Crenguta Rosu: Care e cea mai mare problema in comunicare? Imi pare ca intrebarea se poate traduce prin imaginea unui ghem cu multe ite
  • Ruxandra Serban: Un client francez a vrut ca eu sa verific totul, ca un chef care gusta din fiecare mancare inainte sa fie servita
  • Victor Teiosanu despre Ciucas, de la epoca cerbului Cornel pana la ritualul relaxarii din Poiana Ciucas
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.