FEATURES

Platforma Zelist Monitor poate fi utila atat corporatiilor si agentiilor de comunicare cu multe branduri in portofoliu avand necesitati complexe de monitorizare (conturi multiuseri, numar mare de expresii, filtrari avansate, posibilitati de export si integrare cu alte aplicatii etc.), dar si sectorului de intreprinderi mici si mijlocii sau start-up-urilor.

Project overview
II. DESCRIERE INTERFATA
Descriere prima pagina - Expresii Monitorizate
1
Care este fluxul de lucru in Zelist Monitor?
2
La ce sunt bune grupurile?
3
Cum introduc expresiile pentru monitorizare?
4
Cum se introduc expresiile - cu diacritice sau fara?
5
Expresiile introduse pot fi modificate?
6
Cum se deosebesc expresiile introduse in functie de modul de monitorizare?
7
Cum primesc rezultatele monitorizarii?
8
Statistici de ordin demografic si geografic
9
Ce este Viewership-ul?
10
Ce este Viewershipul estimat al unei aparitii?
11
Cum se calculeaza Viewership-ul (Estimat) al unei aparitii?
12
Cum se determina traficul mediu estimat pe diverse bloguri din Zelist care nu apar in Trafic.ro?
13
Cum este reprezentat grafic Viewershipul (Estimat)?
14
Ce este impactul mentiunii?
15
Cum se calculeaza Viewership-ul canalelor social media ?
16
Ce reprezinta importanta sursei si cum se calculeaza?
17
Ce este relevanta unei mentiuni si cum o poti schimba?
18
Ce reprezinta sentimentul?
19
Cum pot utiliza tag-urile?
20
Tagcloud: radiografia brandului in social media
21
Filtrarea aparitiilor
22
Marcare multipla in filtrarea aparitiilor
23
Rezultatele filtrate pot fi exportate
24
Articolele favorite pot fi trimise prin e-mail
25
Ce gasim in cadrul submeniului Influente?
26
Listele custom
27
Facilitatea Alerte + Sumar zilnic, saptamanal
28
Cum setez alertele in limba engleza?
29
Prezentarea analizelor automate
30
Customizarea grafica a analizelor automate
31
Cum adaug o analiza in limba engleza?
32
Sectiunile analizelor automate
33
Modalitati de exportare a continutului si utilizarea acestuia cu alte aplicatii
34
Modalitati de preluare a continutului in mod direct in alte aplicatii
35
Lucrul colaborativ si conturile de sub-user
36
Sistem de task management
37
Ce este Social Media Campaigns Monitor?
38
Alerte In Social Media Campaigns Monitor
39
Social Media Insights
40
.roBlogs Index, .roTwitter Index, .roFacebookIndex, .roPresa_online Index
41
II.
38.

Ce este Social Media Campaigns Monitor?

Ce este Social Media Campaigns Monitor?

Social Media Campaign Monitor este un nou tool din Zelist Monitor, care iti permite sa monitorizezi nivelul de preluare a mesajelor tale din social media. In alte cuvinte, iti introduci linkurile unde ai lansat o campanie pe social media si noi iti spunem unde au fost preluate si ce reach au avut.
Aceasta unealta o accesati din meniul principal sectiunea “Monitorizare campanii”.

Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez pentru a genera rezultatele?
In primul rand trebuie sa creezi Campania introducand numele acesteia in campul de lucru, perioada in care doresti sa se realizeze monitorizarea (perioada de monitorizare coincide in cele mai multe cazuri cu perioada campaniei), iar apoi trebuie sa apesi pe butonul “Adauga”.



In mod automat, vei fi redirectionat in pagina campaniei.

Odata setata perioada de monitorizare, aceasta poate fi modificata ulterior. 



In pasul urmator trebuie sa introduci linkurile campaniei in campul “Adauga un link”. In cazul conturilor premium, Zelist Monitor ofera un numar de 35 de linkuri pentru monitorizare.



In partea stanga a ecranului sunt prezentate informatii despre linkurile monitorizate, titlurile posturilor monitorizate. Daca doresti sa renunti la un anumit link, poti sa il stergi apasand butonul “X” de culoare rosie.
In partea dreapta sunt prezentate informatii despre numarul de linkuri monitorizate si numarul de linkuri ramase disponibile pentru monitorizare. De asemenea, este prezentat si reach-ul campaniei, reprezentand valoarea indexului reachului tuturor linkurilor din campanie, dar si reach-ul pentru fiecare link in parte. Reach-ul fiecarui link este reprezentat prin numarul total de afisari si numarul total de vizitatori unici care au fost expusi la mesajul campaniei.



Estimarile legate de reach-ul unei campanii tin cont de mai multi factori cum ar fi:
  • numarul aproximativ de cititori ai unui blog
  • numarul de followers ai unui cont de twitter
  • gradul de diseminare pe Facebook (share-uri, commenturi, like-uri)
  • duplicarea publicului tinta (ex mesaje repetate pe acelasi blog/cont twitter)
Sistemul evalueaza astfel numarul de impresii al unui mesaj, precum si numarul de unici (persoane) care au vazut acel mesaj (existand fireste cazuri in care mesajul a fost vazut de doua sau mai multe ori).
Suntem constienti ca aceasta aproximare are limitarile ei (datorata in primul rand informatiilor limitate) insa credem ca cel putin la nivel orientativ aceasta aproximare este utila in activitatea de comunicare.

In sectiunea “Cronologie” este prezentat preluarea mesajului campaniei tale in blogosfera. Poti vedea astfel cum mesajul din linkurile monitorizate a fost preluat si dezbatut in noi posturi din blogosfera.
In partea stanga a ecranului sunt prezentate preluarile mesajului campaniei in alte bloguri. In partea dreapta sunt prezentate informatii despre blogurile care au preluat mesajul campaniei (numele blogului si pozitia sa in clasamentul general Zelist.ro).