Studiu despre marketingul afiliat in Romania

Stiri Add comments

2Parale,  cea mai mare retea de afiliere din Romania, a dorit sa afle daca in Romania chiar se poate castiga 10.000 euro/luna din afiliere si ce anume ii atrage pe afiliati sa promoveze un anumit program de marketing afiliat. Pentru a oferi raspuns acestor intrebari, 2Parale a demarat primul ei studiu asupra activitatilor de marketing afiliat autohtone. Cercetarea va permite determinarea unui portret al afiliatului roman si trasarea unor coordonate reprezentative pentru aceasta industrie.

 Studiul se va desfasura online in perioada 29 martie – 28 aprilie 2013 si va oferi informatii despre tipurile de proiecte folosite pentru afiliere si modalitatile de promovare preferate, precum si despre castigurile si investitiile lunare ale afiliatilor in aceasta modalitate de monetizare.

Lansarea unei astfel de cercetari vine in contextul in care 2Parale a depasit recent pragul de 4 milioane de lei, reprezentand suma comisioanelor castigate de afiliatii din retea, urmand ca in zilele urmatoare sa sarbatoreasca atingerea unui volum de 20.000 de persoane afiliate.

Persoanele care vor lua parte la acest studiu vor avea acces, fara tragere la sorti, la o serie de resurse utile despre castigurile din marketing afiliat.

Va invitam sa dati curs initiativei 2Parale si sa completati chestionarul.

2Parale este prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania si Bulgaria, activa in prezent si pe pietele din Serbia, Irak si Cipru. Face parte din Leo Burnett Group si e singura retea de marketing afiliat membra a IAB Romania. Portofoliul 2Parale include peste 230 de campanii si 19.800 de afiliati, care au livrat 68 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari de peste 49,8 de milioane de lei (fara TVA). In plus, in cei patru ani de la aparitia pe piata, 2Parale a fondat mai multe evenimente dedicate dezvoltarii industriei online, precum ecomTIM si SEM Days.

Comments are closed.