Rosia Montana, un subiect cu 7500 de aparitii in online, in ultimele 24 de ore

social media Add comments

In ultimele saptamani, in online se discuta foarte mult despre proiectul de exploatare de la Rosia Montana. Saptamana trecuta, se scria pe blogul Zelist ca subiectul “Rosia Montana” atinsese un numar de 4500 de mentionari in 24 de ore.

Astazi, ZelistMonitor a monitorizat din nou discutiile despre proiectul de exploatare miniera, concluzionand ca in ultimele 24 de ore, acest subiect a atins 7434 de aparitii, acestea avand un viewership estimat la 11 254 000 de impresii. Cel mai eficient canal se dovedeste a fi Facebook, cu 2229 de aparitii pe paginile publice, in ultimele 24 de ore, si un viewership estimat la 5 034 000 de impresii si 293 de aparitii in discutiile publice de pe profile personale, cu un viewership de 30 000 de impresii.

Anexa 1_24h

Din randul persoanelor care au scris despre subiectul “Rosia Montana” pe bloguri si pe conturi de Twitter, majoritatea este reprezentata de persoane de gen masculin, proportia fiind de 86.3%. 69.4% dintre emitenti sunt din Bucuresti, iar 9.2% din Transilvania. 48% dintre cei care au scris despre Rosia Montana au varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani.

Anexa 2_24h

In ultimele 7 zile, expresia monitorizata a fost mentionata in social media din Romania de 53 370 de ori, aparitiile avand un viewership estimat la 75 633 000 impresii. Si in acest caz, Facebook a fost cel mai eficient canal de comunicare din punct de vedere al numarului de aparitii si al viewership-ului: 17 712 aparitii pe paginile publice, respectiv 12 286 de mentionari in discutii publice de pe profile personale si un viewership estimat la 42 318 000 de impresii, respectiv 2 252 000 de impresii.

Discutiile din ultimele 7 zile (53 370) reprezinta aproape 50% din totalul mentionarilor din ultimul an, in ultimele 365 de zile, subiectul “Rosia Montana” fiind mentionat de 115 914 ori.

Anexa 3_7z

Raportandu-ne la ultimele 30 de zile, subiectul monitorizat a avut 86 739 de aparitii, cu un viewership estimat la 129 062 000 de impresii. Cel mai eficient canal a fost, din nou, Facebook, cu 29 477 de mentionari pe paginile publice si un viewership de 69 708 000 de impresii si 16 396 de aparitii in discutiile publice de pe profile personale, inregistrand un viewership estimat la 2 955 000 de impresii.

Anexa 4_30z

In ultimele 30 zile, discutiile despre Rosia Montana au inregistrat cresteri si scaderi din punct de vedere al numarului de mentionari, astfel ca in ziua de 9 septembrie au avut loc cele mai multe discutii din ultima luna. Cele mai multe mentionari au avut loc pe paginile publice de Facebook, fiind inregistrate 4 914 mentionari.

Anexa 5_30z

In ultimul an, discutiile despre Rosia Montana au atins 115 914 mentionari, cu un viewership estimat la 119 793 000 impresii. Dintre cei care au scris pe bloguri sau Twitter despre Rosia Montana, majoritatea este reprezentata de barbati, cu un procentaj de 79.1%. De asemenea, 27.8% dintre cei care au scris au varsta cuprinsa intre 30 si 34 de ani, iar 57.9% sunt din Bucuresti.

Anexa 6_1an

In ceea ce priveste saptamana cu cele mai multe discutii despre subiectul “Rosia Montana” din ultimul an, aceasta este 2-8 septembrie 2013, cand aparitiile de pe paginile publice de Facebook au atins numarul de 14 693.

Anexa 7_1an

 

Cele mai importante 3 articole in functie de impactul mentiunii:

1. http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/marea-minciuna-cu-despagubirile-pentru-rosia-montana-si-procedura-de-urgenta-cum-a-reactionat-bursa-protestele-continua-97952.html

 Articolul a avut un viewership estimat la 257 289 impresii, fiind propagat in mai multe retele sociale: Facebook- 4363 share-uri, 580 comentarii si 5799 like-uri; Twitter- 23 link-uri si 16 612 followers agregati; blogosfera- 3 trackback-uri.

Anexa 8 Anexa 9

2. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15543335-victor-ponta-proiectul-rosia-montana-este-inchis-protestele-atins-scopul.htm

Articolul a avut un viewership estimat la 185 131 impresii, fiind propagat in mai multe retele sociale: Facebook- 2015 share-uri, 1965 comentarii si 4086 like-uri; Twitter- 20 link-uri si 24 608 followers agregati; blogosfera- 7 trackback-uri.

Anexa 10 Anexa 11

 

3. http://www.antena3.ro/romania/florin-zamfirescu-poporul-roman-nu-vrea-sa-vanda-rosia-montana-unui-strain-226973.html

Articolul a avut un viewership estimat la 180 281 impresii, fiind propagat in mai multe retele sociale: Facebook- 2499 share-uri, 636comentarii si 6158 like-uri; Twitter- 6 link-uri si 929 followers agregati.

 Anexa 12

Anexa 13

 

Primele 10 bloguri, in functie de numarul de postari, pozitia in Zelist si scorul total, care au scris despre maidanezi in ultima saptamana sunt:

Anexa 14

ZelistMonitor a monitorizat si hashtag-urile #salvatirosiamontana si #unitisalvam pentru a observa numarul de aparitii defalcate pe aceste expresii. Astfel, in ultimele 7 zile, hashtag-ul #salvatirosiamontana a inregistrat un numar de 1247 de aparitii, cu un viewership estimat la 1 031 000 de impresii, iar hashtag-ul #unitisalvam a inregistrat 3022 de aparitii, avand un viewership de 2 670 impresii.

Anexa 15

Anexa 15

One Response to “Rosia Montana, un subiect cu 7500 de aparitii in online, in ultimele 24 de ore”

  1. Zelist Blog » Blog Archive » Discutiile din online despre Rosia Montana continua: 10 000 mentionari in 24 de ore Says:

    […] proiectul de exploatare de la Rosia Montana. Saptamana trecuta, pe 12 septembrie, se scria pe blogul Zelist ca subiectul “Rosia Montana” atinsese un numar de aproape 7500 de mentionari in 24 de […]