Provocarile marketingului in 2016

Comunicate de presa Add comments

BM foto

Revista Biz organizeaza conferinta Best Marketing, evenimentul unde directorii de marketing si specialistii in acest domeniu dezbat cele mai puternice strategii pentru marketingul viitorului. Best Marketing are loc pe 26 Mai la Hotel Crowne Plaza, Bucuresti.
Publicul nu gandeste in termeni de canale media sau obiective de brand. El vrea sa interactioneze, sa testeze si, in cele din urma, sa cumpere brandurile care-i ofera cele mai relevante experiente.

In acest sens, conferinta Best Marketing reuneste in fiecare an cei mai buni directori de marketing romani si expertii care aduc in prim plan provocarile industriei in 2016 si prezinta cele mai eficiente strategii, exemplificandu-le cu studii de caz relevante.
Temele de discutii vor aborda subiecte precum top tendinte in marketing-ul omnichannel, cum se personalizeaza experientele de brand prin Big Data, modalitatea de a crea experiente de brand cu adevarat memorabile si mecanisme si tehnici de marketing care functioneaza in 2016.

Evenimentul este dedicat oamenilor de marketing si comunicare din companii si managerilor care doresc sa fie la curent cu opinia consumatorilor, specialistilor din agentii de comunicare, media si PR.

Printre invitatii la eveniment se numara Violeta Luca, Marketing & Operations Director, Microsoft Romania; Lorand Balint, Director Marketing, Federatia Romana de Handbal; Maria Tudor, CEO, Zenith Romania; Maria Dobre, Manager Dinamica Comerciala, Carrefour; Ana Maria Paslaru, Director Marketing, Unilever South Central Europe si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Leo Burnett Group.

One Response to “Provocarile marketingului in 2016”

  1. Provocarile marketingului in 2016 | onlineromânesc Says:

    […] Provocarile marketingului in 2016: […]