Alegeri locale in 2016. Situatia din Bucuresti, prezentata din perspectiva presei online

social media, Zelist Research Add comments

Zelist Industries, tool care ofera overview-uri pentru peste 100 de industrii din Romania, va ofera date de vizibilitate a candidatilor la Primariile din Municipiul Bucuresti.
Informatiile sunt culese pe perioada inceperii campaniei electorale si pana pe 19 mai 2016.
Indicele sentiment se refera la raportul dintre numarul de articole cu tonalitate pozitiva si numarul de articole cu tonalitate negativa, normalizat pe intervalul -1, 1.

candidati-primarie1

2 Responses to “Alegeri locale in 2016. Situatia din Bucuresti, prezentata din perspectiva presei online”

  1. ciprian Says:

    Anul acesta este primul an cand am sa refuz raul necesar, pana acum asta faceam: alegeam din 2 entitati corupte, entitatea mai putin CORUPTA

  2. Zelist Blog » Blog Archive » 19 – 25 mai 2016 – Saptamana in Social Media Says:

    […] Zelist Industries – Alegeri locale in 2016. Situatia din Bucuresti, prezentata din perspectiva presei […]