23 – 29 martie 2017 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (23 – 29 martie 2017).

Lansari, campanii, stiri:

  • Think Digital: Studiul AdBlocking in Romania, editia 2017: Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat in ultimul an
  • 2Active PR este mentionata in contextul noilor campanii Bergenbier si Bourjois
  • AnandaPR: Variatiile fluxului pacientilor la stomatolog (Clinica Dental One)
  • Industria de Relatii Publice din Romania se pregateste sa adere la platforma globala The International Communications Consultancy Organisation (ICCO). In etapa premergatoare afilierii Asociatiei Romane de Relatii Publice (ARRP) la organizatia internationala, presedintele ICCO, Maxim Behar, a sosit la Bucuresti pentru a discuta cu specialisti si reprezentanti ai agentiilor oportunitatile de colaborare, dar si tendintele actuale din acest domeniu. Evenimentul a fost organizat in parteneriat cu BDR Associates
  • Caracteristic PR:
    • Care sunt costurile deschiderii un magazin online (ECOMpedia)
    • RTB House: personalizarea recomandarilor prin inteligenta artificiala e noua revolutie in publicitatea online
  • Centrade Cheil: De la CEO pana la cel mai proaspat intern, contribuim cu totii la transformarea comunitatii in care traim. Felicitări Radu F Florescu, felicitări noua, felicitari United Way Romania
  • Chapter4:
    • Schimbarile legislative frecvente si dificultatea de a gasi forta de munca adecvata sunt principalele motive pentru care companiile multinationale, cu operatiuni in Romania, decid sa externalizeze (GFK)
    • Lavazza pregateste lansarea noului restaurant, Condividere by Lavazza
    • Incepe o noua editie a Campionatului de Management Lidl
  • Conan PR: Expozitia cu fotografiile de la proteste publicate in DoR #27 mai poate fi vizitata pana pe 30 martie, in mansarda Simbio
  • Confident PR scrie despre efectul de wellness in companiile romanesti (Creative&Bright)
  • Creative Hub: Memoriile ADATA XPG DDR4 validate oficial de catre AMD ca fiind compatibile cu AM4/Ryzen
  • DC Communication: A fost lansat primul site dedicat istoriei gastronomiei si a ospitalitatii romanesti (Tiberiu Cazacioc)
  • First PRELKO Romania anunta disponibilitatea unui switch de partajare a imaginilor, cu functionalitate 4K si Dual-View
  • Galeriu & PartnersCirco Dentistry Center garanteaza tratamente stomatologice eficiente si minim invazive, prin tehnologie laser si nu numai. Agentia a primit aprecieri si multumiri din partea clientului sau, Solgar Romania
  • Golin:
    • Golin si Mastercard au premiat pentru a doua oara consecutiv excelenta industriei financiare prin competitia Bank of the Year
    • BRD continua traditia si isi pastreaza pozitia de lider al pietei romanesti de factoring
    • Ti-e pofta de ceva bun? Primavara aceasta, la KFC poti sa-ti iei CEVA cu doar 5 lei
    • Praktiker si MullenLowe lanseaza slagarul produselor care chiar merita schimbate
  • Graffiti PR: Premieră Dove: Baby Dove – un nou brand pentru ingrijirea pielii bebelusilor si prima campanie de comunicare dedicata mamicilor
  • Grayling Public Relations: Courteney Cox, Shaquille O’Neal, Lindsey Vonn – Vedete in salbaticie cu Bear Grylls – sezon nou la Discovery Channel
  • Infinit PR & Events recomanda articolul “5 ways to know if a PR campaign is right for you
  • McCann PRGSK Consumer Healthcare continua demersurile de imbunatatire a sanatatii orale in Romania, lansand cea de-a sasea editie a campaniei Zambeste Romania
  • Media Pozitiv recomanda infograficul “Tips to boost your email open rate
  • More Than Pub promoveaza Vegeta Naturella si mentioneaza faptul ca, de-a lungul timpului, conservele s-au dovedit a fi o investie care a salvat omenirea (Eva)
  • MSL Group The Practice anunta ca a inceput selectia participantilor in programul Fotbal pentru Prietenie 2017. Agentia recomanda si workshop-ul “How to “sell” yourself better
  • Naked PR: Go #Green, or go home! Gradinile suspendate ale Babilonului vor parea mici sere pe langa ce propun tendintele anului 2017 in materie de nunti. #NakedCakes sunt la mare trend, #Metallics, gogosi gourmet, food trucks si #Tech – toate adunate pentru o nunta #epica. Dar musai, #Povestile care genereaza multa emotie si happening-uri. Nunta@Millennianls, cu Silvia si Andreea
  • Ogilvy PR recomanda articolul “Influencer Marketing Is Becoming an Essential Business Strategy
  • OMA Vision recomanda articolul “UW professor: The information war is real, and we’re losing it
  • PI 2 PR: Suntem mandre sa avem prezente in Top 100 Cele mai puternice Femei din Business doua dintre femeile frumoase cu care lucram: Cristina Fleaca – Managing Partner Profihairshop Produse Profesionale si Amalia Buliga – CEO Diverta
  • Plus Communication desfasoara campania umanitara pentru Diana. Agentia coordoneaza relatiile cu mass media pentru evenimentul sportiv international Ocean Lava Romania – MamaiaAsociatia de Psihologie si Siguranta Rutiera PsihoTrafiQElite Business Women
  • PR AvenueGymboland, liderul entertainment-ului educational in Romania
  • PR Beta recomanda articolul “Studiu. Romanii dau cel mai des click pe reclamele la mancare, bautura si medicamente. Cel mai rar dau pe telecom, carti si media
  • Prais Corporate Communications: Oltenita in miscare! Un nou proiect, un nou oras. Alaturi de echipa mea, de GM’ul companiei Panovia, partenerul nostru fondator, de cadrele didactice din cele 5 scoli din oras. Incepem!
  • PR Steps:
    • Raluca Radu, Answear.ro: “2016 a fost un an dedicat dezvoltarii. 2017 va insemna ocuparea unei pozitii fruntase in piata locala de fashion online”
    • Oradea, Brasov si Timisoara, orasele cu cele mai bune facilitati medicale din Romania (Storia)
  • Pure Media: Produsele Tefal dau o noua aroma bucatariei tale
  • RanEvents Comm:
  • Rogalski Damaschin Public RelationsCoca-Cola HBC Romania lanseaza programul “La TINEri este Puterea”, adresat tinerilor care nu au inca un loc de munca. Agentia anunta ca Alina Damaschin va participa pe 31 martie la evenimentul  #InspiratiPentruViitor, o initiativa Fundatia PACT si Avon Space
  • Russenart Communications recomanda o reteta de pizza creata pentru Postul de Paste, Floarea din ghiveci (Pizza Flower)
  • Smart Point Consulting: Studiu: Performantele IT slabe din cadrul companiilor romanesti duc la pierderi de 19 miliardei de Euro (Epson)
  • The House PR Agency: Lejera, confortabila, la moda. Colectia primavara-vara 4F
  • The Public Advisors: Cati oameni lucreaza in Ploiesti Shopping City? Copiii pun intrebari si intra in culisele celui mai important centru comercial din regiune, numai la “Saptamana Portilor Deschise”
  • Travel Communication a participat impreuna cu clientul sau, Philip Morris International, la targul de joburi “Angajatori de Top”
  • Trust Communications recomanda articolul “The Top 9 Social Media Strategists to Watch In 2017
  • Tonic Advertising scrie despre WellKid, jeleuri gumate, moi si sanatoase
  • United propune un material interesant despre rolul unui text bine scris in marketingul digital
  • Web Connect: Numarul 1 mondial Lydia Ko a devenit brand ambasador ECCO Golf

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Petre Barbu: Cine si-a promovat cel mai mult serviciile si produsele financiar-bancare in online? Iata clasamentul investitorilor
  • Tereza Tranakas: Romanii sunt usor ipohondri si speriati de interactiunea cu presa
  • Andreea Tudose si Ramona Ciocodei: CSR-ul nu este un trend si nu ar trebui privit ca un task care se termina in deadline-ul T1; asa cum ii spune si numele, e o responsabilitate si nu o obligatie
  • Imola Zoltan: Businessul de comunicare este dinamic, cu multe variabile, destul de putin predictibil pe termen lung

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

One Response to “23 – 29 martie 2017 – Saptamana in Social Media”

  1. Mihai P Says:

    Multumesc pentru informare! Extrem de utila trecerea in revista, ma mai documentez si eu!