2012 Media Recap – ghid de referinta pentru social media locala

social media Add comments

Suntem parte a unei industrii in perpetua schimbare

Bridge™-ul GolinHarris a lansat ieri un ghid de referinta pentru social media locala, alaturi de unul dintre cei mai activi bloggeri din Romania, Alex Ciuca (Hoinaru.ro).

Ghidul cuprinde o colectie de evenimente notabile, campanii si studii de caz inspirationale din 2012, selectionate de Alex Ciuca, dar si o serie de analize ale specialistilor din Bridge™-ul GolinHarris, recomandari si trenduri pentru anul 2013. Aflat la a doua editie, e-book-ul 2012 Media Recap continua proiectul inceput de Alex Ciuca in urma cu un an.

In prima zi de la lansarea ghidului, acesta a fost descarcat de peste 500 de ori iar lansarea a fost mentionata de peste 50 de ori in social media, cele mai multe mentionari inregistrandu-se pe Twitter.

Anca Bundaru, Digital Communication Manager, GolinHarris a declarat cu aceasta ocazie: “Suntem parte a unei industrii in perpetua schimbare, influentata si conectata cu noile tehnologii, dar nimic nu s-a schimbat la baza a ceea ce facem – ideea este singura care ne poate propulsa in topul celor mai buni. Cea mai mare provocare pentru branduri in 2013 este sa gaseasca sincronizarea perfecta intre experientele online si cele offline si sa nu uite nicio clipa ca de fapt construiesc campanii in jurul oamenilor”.

Alex Ciuca, unul dintre cei mai vizibili bloggeri din Romania, este cunoscut pentru implicarea activa in Social Media, si pentru rubrica saptamanala Sunday’s Media Recap, ce sta de fapt la baza acestui e-book. Sunday’s Media Recap a aparut prima oara din nevoia de a identifica informatiile esentiale din media, atat pe plan local, cat si pe plan international.

Cred ca acest parteneriat confirma relatiile foarte bune pe care cei de la GolinHarris le-au avut cu blogosfera in ultimul an. Ma bucur ca a fost posibila colaborarea si ca echipa GolinHarris a adus un plus de continut. Sper sa devina o traditie in urmatorii ani”, a mentionat Alex Ciuca.

2012 Media Recap este in primul rand despre campaniile mari din anul anterior

Nu mai este surprizator pentru nimeni: cu o strategie bine gandita in spate, o campanie de social media se va transforma in cota de piata, considera specialistii din The Bridge™. The Bridge™ este un hub de comunicare multimedia, o platforma unica in industria globala de PR, pentru care GolinHarris a primit titlul Inovatia Anului in Comunicare in 2012. Aici, „digitalistii” monitorizeaza atat social media, cat si presa traditionala in timp real si plaseaza rapid mesajele clientilor.

2012 Media Recap este in primul rand despre campaniile mari din 2012: ce putem invata noi, oamenii din social media si clientii nostri, din aceste campanii cu rezultate impresionante si mai ales cum le putem transforma mai departe. Pentru 2013, suntem pregatiti cu instrumente speciale care ne vor ajuta sa analizam si sa evaluam mult mai profund impactul campaniilor din social media, pentru a creste awareness-ul si vanzarile clientilor nostri”, explica Raluca Duta, Community Manager, GolinHarris.

E-book-ul 2012 Media Recap poate fi descarcat de pe blogul Hoinaru.ro.

Despre GolinHarris

GolinHarris Bucuresti este afiliata din 2011 la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrala si de Est al companiei americane care detine in total 40 de birouri in America, EMEA si APAC.
GolinHarris Bucuresti a anuntat anul trecut o schimbare majora a modelului sau de business, prin crearea unei structuri noi de agentie, bazata pe modele si instrumente proprii, inovatoare, care raspund mult mai eficient nevoilor specifice ale clientilor. Modelul g4, creat la nivel global anul trecut, se bazeaza pe aptitudini si performanta si este construit in jurul a 4 comunitati de specialisti: strategi, creatori, conectori si catalisti.

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum: Altex Romania, AVON Romania, BASF, Bayer, CBRE, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Romana, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Johnson&Johnson, Kludi, LIDL, L’Oreal Romania, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange Romania, Praktiker, PepsiCo, RBS–Royal Bank of Scotland, Schneider Electric Romania, SIF Muntenia, SofMedica, TeamNet International, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), URBB – United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, X-Trade Brokers.

GolinHarris Bucuresti este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, HyperActive, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalista la festivaluri locale si internationale precum PR Award Romania, European Excellence Awards, Sabre Awards si IPRA Awards.

Pentru mai multe informatii, puteti vizita site-ul GolinHarris, pagina Linkedin, Facebook sau sa o contactati pe

Adina Cirstea
Corporate Media Associate
GolinHarris Bucuresti
Tel. 0740 101 125
Email: ACirstea@golinharris.com

Comments are closed.